Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności e-usług i informacji publicznej w gminie Wydminy” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.

Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg

  • Adres: 11510 Wydminy, pl. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 421 00 83 , fax. 87 421 00 83
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
    pl. Rynek 42370
    11510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 421 00 83, fax. 87 421 00 83
    REGON: 54090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności e-usług i informacji publicznej w gminie Wydminy” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego z oprogramowaniem: a. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera b. Wyposażenie serwerowni - zakup UPS c. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM d. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych e. Wyposażenie radnych - zakup tabletów f. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera dokumentowego g. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki h. Wyposażenie stanowiska digitalizacji - zakup skanera A1 Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 05936400002004000244190001 z dopiskiem „Wadium znak sprawy KK.271.13.2.2018.MC”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia według wzoru 3 i S do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 4) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu wadialnego. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - Załącznik nr 8 do SIWZ. 6) dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, innych dokumentów, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólniedostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach