Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach”

Miejskie Centrum Oświaty w Tychach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323232400, , fax. 323232403
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
    Al. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 323232400, , fax. 323232403
    REGON: 36500418500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tychy.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach obejmująca: wniesienie, montaż i ustawienie sprzętu informatycznego w siedzibie szkoły. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 – urządzenia drukujące Część 2 – urządzenia multimedialne Część 3 – urządzenia sieciowe Część 4 – oprogramowanie Część 5 – komputery oraz notebooki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowią załączniki nr 4, 5, 6, 7, 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz rzeczowo – cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4a, 5a, 6a, 7a, 8a do SIWZ oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.3 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).; W formularzu oferty (zał. nr 1 do SIWZ) oraz w formularzu rzeczowo-cenowym (zał. nr 4a, 5a, 6a, 7a, 8a do SIWZ) należy wypełnić wszystkie puste pola dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest podać w polu „producent / model / kod produktu) wszystkie dane, które umożliwiają Zamawiającemu porównanie zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami wskazanymi w SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) Wykonawca do oferty musi dołączyć oświadczenie zawierające potwierdzenie, iż wybór jego oferty rodzić będzie u zamawiającego obowiązek podatkowy zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania takiego obowiązku podatkowego oraz wskazanie wartości tego towaru lub usług bez kwoty podatku i wartości tego podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach