Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
- Data zamieszczenia: 2018-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
REGON: 27334026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz licencji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz licencji. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 2 części zamówienia: • Część A zamówienia – dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz licencji; • Część B zamówienia – przedłużenie oraz zakup dodatkowych licencji rozwiązania antywirusowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla części A załącznik nr 6A do SIWZ a dla części B załącznik nr 6B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty w zakresie części A Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część A zamówienia – 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1A do SIWZ dla części A, załącznik nr 1B do SIWZ dla części B. 3. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium dla części A, zgodnie z pkt. XIII ppkt 1. SIWZ. 5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (załączone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 Pzp. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu komputerowego (powtórka)
Dodano: 2024-01-21 - Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych.
Dodano: 2023-12-12 - Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych”.
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-12-10 - "Dostawa sprzętu informatycznego, serwera oraz routera dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach."
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego (powtórka)
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa sprzętu komputerowego dla PSG Częstochowa (2)
Dodano: 2023-10-03