Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
- Data zamieszczenia: 2015-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
REGON: 28060211800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, KABLI, BATERII ORAZ ŚRODKÓW DO CZYSZCZENIA I KONSERWACJI SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO NA RZECZ JW. 4352 W GIŻYCKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu informatycznego, kabli, baterii oraz środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu informatycznego na rzecz JW. 4352 w Giżycku, wymienionym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Dostarczone wyroby (nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, posiadające firmowy znak producenta) muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów.W specyfikacji (załącznik nr 2) przedstawiono minimalne parametry asortymentu, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się,aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego. Warunki dostawy:Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy, najpóźniej na 5 dni przed tym terminem. Wykonawca dostarczać będzie towar od poniedziałku do czwartku, w godz. 8 - 15, w piątek w godz. 8 - 12. Po dostarczeniu wyrobów do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu, a w terminie kolejnych 5 dni roboczych od dnia dostawy, dokona odbioru jakościowego. Za dzień zakończenia dostawy uważa się dzień, w którym, podpisany zostanie protokół przyjęcia bez zastrzeżeń. Integralną część protokołu stanowić będą wymagane dokumentacje - certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. Wymagania stawiane Wykonawcy:Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.Warunki gwarancji:Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.Szczegółowe warunki gwarancji opisane są w paragrafie 4 załącznika nr 7 (wzór umowy) do SIWZ.W przypadku stwierdzenia, że dostarczony asortyment:jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego,nie spełnia wymagań zamawiającego określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ,dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości,trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.Informacje dodatkowe:W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów narzędzi, artykułów, asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową, a ich użycie ma charakter poglądowy. Zaoferowane przez Wykonawcę artykuły, asortyment winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 3 500,00 zł.Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach,pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O.Okr.Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem Wadium post. nr 56.2015 dostawa sprzętu informatycznego, kabli, baterii oraz środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu informatycznego na rzecz JW. 4352 w Giżycku, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie, poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii, przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium,termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres,począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XII niniejszej SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XI niniejszej SIWZ,wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający,oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca,klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 składane jako wadium powinno zawierać:a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium,c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres,począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XII niniejszej SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XI niniejszej SIWZ,wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.W przypadku wadium wnoszonego w formie innej aniżeli w pieniądzu zaleca się, aby Wykonawca załączył dokumenty dotyczące wniesionego wadium do oferty.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności (min.7 dni, max. 30 dni)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do notebooków, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, baterii do notebooka, listew przeciwprzepięciowych
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa macierzy dyskowych na potrzeby stacji LOFAR w Bałdach w ramach realizacji projektu Budowa polskich stacji europejskiego interferometru radiowego LOFAR i działalności Ośrodka Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Olecko
Dodano: 2015-11-12