Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z instalacją i wdrożeniem na potrzeby projektu pn. „Zwiększenie dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego w powiecie olkuskim.”

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z instalacją i wdrożeniem na potrzeby projektu pn. „Zwiększenie dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego w powiecie olkuskim.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z instalacją i wdrożeniem na potrzeby projektu pn. „Zwiększenie dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego w powiecie olkuskim”. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w podziale na 2 części. Część 1. Dostawa serwerów i oprogramowania wraz z instalacją i wdrożeniem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, macierzy, oprogramowania, pozostałych sprzętów serwerowych wraz z oprogramowaniem w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu oraz ich instalacja, uruchomienie, konfiguracja według zaleceń Zamawiającego oraz przetestowanie w ramach przedmiotowego zadania. Kody CPV: 48820000-2; 30211200-3; 32420000-3; 48000000-8; 32425000-8; 30233141-1; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Część 2. Dostawa zestawów komputerowych wraz z instalacją i wdrożeniem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu oraz ich instalacja, uruchomienie, konfiguracja według zaleceń Zamawiającego oraz przetestowanie w ramach przedmiotowego zadania. Kod CPV: 30213300-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi: - pochodzić z legalnego kanału dystrybucji; - być fabrycznie nowy; - być objęty serwisem producenta w Polsce; - spełniać warunki zgodności wynikające z normy CE i być oznakowany tym znakiem; - zostać przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym, obejmującym w szczególności oryginalne opakowanie, a także instrukcję obsługi w jęz. polskim, umożliwiającym normalne korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem; - być wyposażony w pełną, aktualną i stabilną wersję oprogramowania umożliwiającą wykorzystanie urządzeń w zakresie opisanym w SIWZ w zakresie zakupionych opcji w języku polskim; - zostać przekazany Zamawiającemu wraz z nośnikami oprogramowania (płyty instalacyjne lub klucze licencyjne umożliwiające legalne pobranie oprogramowanie ze strony producenta) i umowami licencyjnymi oraz całością dokumentacji przekazywanej przez producenta, wraz z oznaczeniem urządzeń i ich komponentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia nie może być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo – administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę sprzętu-wyposażenia zgodnie z przedmiotem zamówienia i miejscem dostarczenia; - rozładunek; - rozpakowanie; - ustawienie wg wskazówek Zamawiającego; - usunięcie widocznych zabrudzeń; - wyniesienie opakowań; - uruchomienie, instalację, konfigurację, testowanie zgodnie z zamówieniem i sprawdzenie poprawności funkcjonowania na wypadek uszkodzenia jednego z serwerów; - wykonanie zobowiązań umowy z należytą starannością; - ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, a także za wszelkie szkody wyrządzone przez osoby będące w jego dyspozycji podczas realizacji zobowiązań umowy; - zapewnienie, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia; - zachowanie bezpieczeństwa podczas wykonywania wszelkich działań związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. BHP; - przedstawienie Zamawiającemu w dniu przekazania sprzętu komputerowego gwarancji na dostarczane urządzenia, kart gwarancyjnych, paszportów technicznych, instrukcji obsługi, przechowywania, konserwacji itp.; - wykonywanie w okresie gwarancji, przeglądów i konserwacji sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej niż co 6 miesięcy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do serwerowni, oprogramowanie, zestawy komputerowe, własnym środkiem transportu, bądź za pośrednictwem profesjonalnej firmy transportowej, na własny koszt. W przypadku powierzenia transportu osobom trzecim odpowiada za ich działania i zaniechania jak za własne. Wszelkie ciężary oraz ryzyko zniszczenia, uszkodzenia sprzętów w całości lub jego części, jak również zaginięcia całości lub części sprzętu komputerowego przechodzi na Zamawiającego dopiero z chwilą jego protokolarnego przekazania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w dniu odbioru wyposażenia niżej wymienianą dokumentację w języku polskim: - instrukcje obsługi w zakresie konserwacji i eksploatacji w języku polskim; - deklaracje CE; - karty gwarancyjne w języku polskim; - paszporty techniczne z odpowiednimi wpisami; - wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe; - listę czynności konserwacyjnych, które mogą być wykonywane przez użytkownika samodzielnie. - Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy dotyczącej rozmieszczenia sprzętu, jego konfiguracji, zasad bezpieczeństwa i wszelkich czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. - Wykonawca ma obowiązek dostarczenia najpóźniej 7 dni przed datą dostawy zamówienia listy pracowników wyznaczonych do wykonania zlecenia. Wyznaczeni pracownicy dostaną odpowiednie upoważnienia do przebywania w pomieszczeniach serwerowni Starostwa Powiatowego w Olkuszu. Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do każdej z części zamówienia. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium: W części 1: w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), W części 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy nr konta 48 1020 2528 0000 0102 0453 1083 z dopiskiem: SERWERY – część 1. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach