Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Izby Skarbowej w Bydgoszczy oraz Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Toruniu

Izba Skarbowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5856396, 052 5856386 , fax. 052 5856380
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Bydgoszczy
    ul. Warmińskiego 18 18
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5856396, 052 5856386, fax. 052 5856380
    REGON: 00102114508000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Izby Skarbowej w Bydgoszczy oraz Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cz. 1 zamówienia: 1. Dwa jednakowe serwery 2. Zewnętrzny napęd taśmowy LTO-5 3. Serwer NAS 4. Dwa jednakowe zasilacze awaryjne UPS Rack 19 5. Jeden zasilacz awaryjny UPS w technologii Line-interactive 6. Dostawa i wymiana baterii w posiadanych UPSach 7. 3 dyski twarde Seagate Constellation ES 2TB 16MB SAS 7200rpm 3,5cala (ST32000444SS) w ramkach do serwera IBM system x3620 M3 (737642G) - do posiadanego już serwera IBM. 8. Pamięci RAM 4 x 4Gb współpracujące z już umieszczonymi kośćmi HYNIX 4GB2Rx4PC3-10600R-9-10-E1 w serwerze IBM system x3620 M3 (737642G) 9. 1 sztuka: switch 48 port wszystkie porty 10/100/1000 10. 2 sztuki: switch 24 portów wszystkie porty 10/100/1000 11. 1 sztuka: ultrabook oraz 2 szt. w opcji 12. 2 sztuki: notebook oraz 2 szt. w opcji 13. 1 sztuka: drukarka kolorowa 14. 4 licencje: Windows Server 2012 R2 PL Standard OLP NL GOV 2 PROC 15. 1 licencja: Acronis Backup & Recovery 11.5 Workstation z opcją Universal Restore 16. 5 licencji: MS Office Standard 2013 OLP NL GOV oraz 2 szt. w opcji 17. 100 sztuk czystych płyt CD wraz z kopertami 18. 100 sztuk czystych płyt DVD wraz z kopertami 19. 10 kaset LTO5 3Tb Cz. 2 zamówienia: 1. Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32,64 Bit PL - 62 szt. 2. Akumulatory do słuchawek bezprzewodowych Plantronics AWH460 - 35 szt. 3. Dyski twarde SATAIII, 2TB, 3.5, 64 MB cache przeznaczone do pracy w pamięciach NAS i macierzach - 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawcy wniosą wadium dla cz. 1 zamówienia w wysokości: 3.100,00 zł Dla cz. 2 zamówienia nie wymaga się złożenia wadium. 2. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium winien zostać dołączony do oferty. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy: 41 10101078 0040 6613 9120 0000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach