Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700, , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, , fax. 68 456 07 01
    REGON: 00102088400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izbaadministracjiskarbowej- w-zielonej-gorze; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Zamówienie zostaje podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia, tj: Część I – Serwery (6 sztuk) – w tym Serwer rack 1U (3 sztuki) Serwer rack 2U (3 sztuki); Część II – Skanery dokumentów (13 sztuk); Część III – Oprogramowanie biurowe MS Office 2019 MOLP GOV (11 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio dla każdej części zamówienia odrębny Załącznik Nr 1.1-1.3 do SIWZ wraz z Projektem umowy (stanowiącym w zależności od części zamówienia Załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie składane jest w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia oświadczenia. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach