Jednostka Wojskowa 3797 ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (087) 4284241 w. 910 , fax. (087) 4284241 w. 223
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3797
ul. Wojska Polskiego
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (087) 4284241 w. 910, fax. (087) 4284241 w. 223
REGON: 79013168700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.15bz.internetdsl.pl/html/zamowienia.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 226000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam pisemne zobowiązania innych podmiotów do ustalenia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: a.posiada aktualne zaświadczenia z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b.posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - niespełna), zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale X SIWZ. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego ( Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2. PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie ( Załącznik nr 4 do SIWZ ). 3. ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego ( Załącznik nr 5 do SIWZ ). 4. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. 5. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p ( Załącznik nr 2 do SIWZ ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: //www.15bz.internetdsl.pl/html/zamowienia.html, //przetarg.army.mil.pl/, //www.biuletyn.wp.mil.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w roku 2016
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-24 - Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów - do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-04-30 - Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów - do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2013-01-02 - Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących.
Dodano: 2012-01-25 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2011-11-04 - Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i faksów - 09/2011
Dodano: 2011-07-20 - Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną materiałów i urządzeń biurowych oraz akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Katedry Patofizjologii, Weterynarii Sądowej i Administracji Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w ramach programu PO RYBY 2007-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710 2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002 10 z dnia 02 listopada 2010 r.
Dodano: 2011-06-24 - Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i faksów - 05/2011
Dodano: 2011-03-23