Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego i kopiarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo z podziałem na zadania

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego i kopiarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i kopiarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo z podziałem na zadania. Przedmiot umowy musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jako części zamówienia należy traktować poszczególne zadania. Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego Zadanie II - dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS Zadanie III - dostawa i instalacja urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych z dodatkowym zestawem oryginalnych tonerów Zadanie IV - dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego z dodatkowym zestawem oryginalnych tonerów Dla wszystkich zadań zamawiający przewiduje prawo opcji. Zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny został precyzyjnie przedstawiony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 5 do SIWZ). Zamówienia objęte prawem opcji będą mogły być realizowane w okresie do 12 miesięcy od dat podpisania umów na poszczególne części zamówienia. Ilości podane dla zamówień opcjonalnych są ilościami maksymalnymi. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadania opisane w załączniku lub na wszystkie zadania. Ocenie będzie podlegało każde zadanie z osobna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 372 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców przystępujących do przetargu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach