Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20012 Lublin, ul. Strażacka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 351 240
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    ul. Strażacka 7
    20012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 351 240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego obejmującego 3 szt. komputerów przenośnych o następujących parametrach (dotyczy każdego komputera): Komputer we wzmocnionej obudowie, odporny na działanie pyłu i wody (min. IP 65), przenośny: - procesor z zegarem min. 2,5 GHz, - pamięć ram min. 8 GB, typ min. DDR 4, - dysk twardy min. 256 GB SSD, - ekran o matrycy min. 11,5”, - karta graficzna INTEL HD Graphics 520 lub równoważna o parametrach odpowiadających minimalnym parametrom określonym dla karty graficznej INTEL HD Graphics 520, - komunikacja WiFi i Bluetooth, - bezprzewodowy dostęp do internetu z wykupionym abonamentem na okres 3 lat, - uniwersalny czytnik kart pamięci, - zasilacz 230 V i zasilacz 12 V, - min. 3xUSB, w tym 1x USB 3.0, - temperatura pracy min. : od -21°C do +60°C, - gwarancja min. 3 lata, - Zainstalowane oprogramowanie: a) system operacyjny Windows 10, b) Pakiet „Office min. 2016, c) program „ADRem” - elektroniczne opracowanie Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR z licencją na 1 rok; d) program "Aloha" e) program "Wiser" f) program "Rodos" do prognozowania skażeń radiologicznych, a ponadto zapisane na dysku twardym komputera: g) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz h) przepisy: ADR, RID, AND. Zamawiający dopuszcza oprogramowania równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same parametry i funkcje jak oprogramowania powyżej opisane. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został ujęty w Załączniku nr 11 (poz. 28a) do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). W związku z tym Wykonawcy zobowiązani są wskazać w ofercie wyłącznie cenę netto za oferowany przedmiot zamówienia, a Zamawiający doliczy do tak wskazanej ceny podatek VAT w należnej wysokości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach