Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Pszczynie: 1.1. Dostawa komputera 1.2. Dostawa dysków SSD 1.3. Dostawa laptopów

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Pszczynie: 1.1. Dostawa komputera 1.2. Dostawa dysków SSD 1.3. Dostawa laptopów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Pszczynie tj.: 1 komputera, 20 dysków SSD, 3 laptopów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia został określony w załączniku nr 6 a, 6 b, 6 c do niniejszej SIWZ. Sprzęt powinien być nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 a, 6 b, 6 c. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 3-ech części zamówienia tj.: 1.1. Dostawa 1 sztuki komputera, 1.2. Dostawa 20 sztuk dysków SSD, 1.3. Dostawa 3 sztuk laptopów. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź na części przez siebie wybrane. 3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych parametrów (karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku Nr 6 a, 6 b, 6 c. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Pszczynie, 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2 w godzinach od 8.00 do 13.00. 5. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Oświadczenie o spełnieniu wymagań minimalnych określonych dla przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6a, 6b, 6c, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ (w przypadku rozwiązań równoważnych należy do oferty załączyć wykaz materiałów oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną