Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1.

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
    ul. Kostrogaj 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
    REGON: 61105327100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oprogramowania oraz sprzętu wspomagającego; -Komputery - 10 szt; -Drukarki laserowe kolorowe - 2 szt; -Drukarki laserowe monochromatyczne - 10 szt; -Drukarki przenośne bezprzewodowe - 2 szt; -Drukarka atramentowa - 1 szt -UPS - 10 szt; -Oprogramowanie: Ulead Video Studio 11 - 1 szt; Edytor stron WWW Pajączek- 1 szt; -Telewizor - 1 szt; -Niszczarka - 1 szt; -Zestaw narzędzi do naprawy urządzeń komputerowych - 1szt. Zadanie nr 2. Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do inwentaryzacji i ewidencji składników majątku - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), spełniający warunki art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj, wykonawcy, którzy; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ oraz dokumentu wymienionego w Dziale XIV pkt 2 SIWZ 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego, każda o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - dotyczy zadania nr 1. potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Dziale XIV pkt 4 SIWZ oraz załącznika nr 5. b.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu wraz z oprogramowaniem do inwentaryzacji i ewidencji składników majątku - każda o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - dotyczy zadania nr 2. potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Dziale XIV pkt 5 SIWZ oraz załącznika nr 6. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ . Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna). 4.wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego, każda o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - dotyczy zadania nr 1. Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu wraz z oprogramowaniem do inwentaryzacji i ewidencji składników majątku - każda o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - dotyczy zadania nr 2. Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 6.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7.Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga! Formularz oferty Wykonawca składa na każde zadanie. 8.Podwykonawcy - załącznik nr 4. Uwaga! Brak wypełnionego załącznika lub też brak załączonego załącznika do złożonej oferty uznane będzie przez Zamawiającego jako wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: 1. musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 2. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 3. jeżeli oferta wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Po upływie terminu składania ofert zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nieuzupełnienie w wyznaczonym terminie dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach