Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego

Jednostka Wojskowa 4430 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2831626 , fax. 061 2831802
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4430
    ul. Sikorskiego 2 2
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2831626, fax. 061 2831802
    REGON: 63243205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdowsp.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Dostarczone akcesoria muszą spełniać parametry określone w SIWZ, posiadać fabryczne, nieuszkodzone, jednostkowe opakowania z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne. b) Oferowany sprzęt ma być dostępny na rynku, niedopuszczalne są produkty prototypowe i dopiero tworzone pod konkretne zamówienie. c) Przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca dostarczy swoim transportem i na własny koszt do lokalizacji: - dla Zadania nr 1, 2, 3 - JW 2823, Poznań Babki, ul. Babicka 1, - dla Zadania nr 4, 5 - JW 4655 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105, - dla Zadania nr 6, 7, 8, 9,10,11,12 - JW 4658 (przy porcie lotniczym) Kraków 50, Balice, - dla Zadania nr 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 - JW 3709 Warszawa, ul. Radiowa 2, - dla Zadania nr 20 - JW 4430, 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1, po wcześniejszym (z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem -3 dni robocze) uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą (osoba zostanie podana w umowie). d) Na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji odpowiednio: - dla Zadania nr 1: poz. od 1 - 4 - minimum 24 m-ce, poz. 5-6 - minimum 12 m-cy, - dla Zadania nr 2: poz. 1, 2, 5, - minimum 24 m-ce, poz. 3, 4, 6 - minimum 12 m-cy, - dla Zadania nr 3: poz. 1 - minimum 48 m-cy, poz. 2 -3 - minimum 12 m-cy, - dla Zadania nr 4 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 5 - nie wymaga się, - dla Zadania nr 6: poz. 1-12 i 17-20- minimum 24 m-ce, poz. 13-16 - nie wymaga się, - dla Zadania nr 7 - nie wymaga się, - dla Zadania nr 8: poz. 1, 5-7 - minimum 24- m-ce, poz. 2-4 - nie wymaga się, - dla Zadania nr 9 - nie wymaga się, - dla Zadania nr 10- minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 11- minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 12 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 13 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 14 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 15 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 16 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 17 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 18 - minimum 24 m-ce, - dla Zadania nr 19 - minimum 24 m-ce, - dla Zadanie nr 20 - minimum 24 m-ce, licząc od dnia odbioru dostawy potwierdzonej podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy -Protokołem przyjęcia - przekazania, stanowiącym dowód dostarczenia wyrobów. e) Zamawiający jest jednostką budżetową i nie posiada w planie finansowym środków na zakup środka trwałego tj. sprzętu w cenie jednostkowej powyżej 3499,00 zł brutto. 7. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto Wykonawcy przedstawione w fakturze. Faktura przekazywana Zamawiającemu, musi być zgodna z wymogami określonymi w art. 2 pkt. 31 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r nr 177, poz. 1054 ze zm) w związku z art. 14 ustawy z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2013 r. poz. 31 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdowsp.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach