"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 321 37 60, , fax. 913 212 314
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
ul. Nowowiejskiego 2
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 321 37 60, , fax. 913 212 314
REGON: 28826000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdowisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, podzielonego na zadania : Zadanie nr 1i Zadanie nr 2 - zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do zorganizowania – na własny koszt i ryzyko – transportu i rozładunku sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu informatycznego fabrycznie nowego, nie powystawowego, w pełni sprawnego i bez uszkodzeń. Cały sprzęt informatyczny powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Miejscem dostawy sprzętu informatycznego jest siedziba Zamawiającego : Budynek Zarządu „Uzdrowisko Świnoujście” S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście. 5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 6. Odbiór ilościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany i potwierdzony w dowodzie dostawy w chwili dostarczenia sprzętu informatycznego do miejsca dostawy wskazanego w ust. 4. 7. Odbiór jakościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany w terminie 3 dni roboczych od jego dostarczenia i potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. Zamawiający odmówi podpisania protokołu jakościowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, usterek, nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu informatycznego, a także w przypadku niespełnienia przez sprzęt informatyczny fabrycznych parametrów określonych w ofercie Wykonawcy. 8. Prawidłowo podpisane protokoły odbioru ilościowego oraz jakościowego, potwierdzające, że przedmiotowe odbiory zostały przeprowadzone bez zastrzeżeń, stanowią podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz ze sprzętem informatycznym oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami: certyfikatów lub atestów, instrukcji BHP w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz instrukcji obsługi sprzętu informatycznego w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) (załącznik nr 1a do SIWZ) 3) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) 4) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do budynku głównego Zespołu Szkół Elektryczno - Elektronicznych w Szczecinie
Dodano: 2024-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie – FW/ZM/21/2024
Dodano: 2024-02-16 - TP-24/23 Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek wraz z wyposażeniem, dla budynku nr 1.
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do budynku Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-12-18 - Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do budynku Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”.
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego: Część 1 - zestaw komputerowy typ 1 - 35 szt. Część 2 - zestaw komputerowy typ 2 - 2 szt. Część 3 - komputer przenośny - 1 szt.
Dodano: 2023-09-25