Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia w celu poprawy warunków pracy personelu zatrudnionego w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2021-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia w celu poprawy warunków pracy personelu zatrudnionego w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w celu poprawy warunków pracy personelu zatrudnionego w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia mogą być również osoby niepełnosprawne. 3. Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące (pakiet nr 1 – 3; 5; 7 – 15) oraz min. 36 miesięcy (pakiet nr 4, 6) liczone od dnia podpisania protokołu odbioru (odpowiednio dla każdego pakietu) przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z normą EN ISO 5395-1 lub równoważną, EN ISO 5395-3 lub równoważną – dotyczy pakietu nr 2. 5. Oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z Dyrektywą Maszynową 2006/42/EC, Dyrektywą EMC 2004/108/EC, Dyrektywą RoHS 2011/65/EU – dotyczy pakietu nr 3. 6. Oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z Dyrektywą (LVD) – 2014/35/EU, Dyrektywą (EMC) – 2014/30/EU, Dyrektywą (RoHS) – 2011/65/EU, Dyrektywą (EuP) – 2009/125/EC– dotyczy pakietu nr 4. 7. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Pracy i Opieki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku wyposażanym w monitory ekranowe – dotyczy pakietu nr 5. 8. Oferowany przedmiot zamówienia w zależności od pakietu winien spełniać wymagania określone w: - dotyczy pakietu nr 7, 9, 10 - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 9. Oferowany przedmiot zamówienia (substancja aktywna) winien spełniać wymagania określone w ustawie o produktach biobójczych z dnia 09.10.2015 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 223 1 z późn. zm.) dotyczy pakietu nr 8 (opis przedmiotu zamówienia pkt 13). 10. Dostawa przedmiotu zamówienia, do wskazanego pomieszczenia: 1) pakiet nr 1 – 3 w Magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Magazynu, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 2) pakiet nr 4 – 6 w Magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3) pakiet nr 7 – 10 w Sekcji Aparatury Medycznej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 154 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Sekcji, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4) pakiet nr 11 – 12 w Sekcji Informatyki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Magazynu, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5) pakiet nr 13 – 15 w Dziale Technicznym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 11. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. Ponadto tam gdzie w SIWZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu i wyposażenia równoważnego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów sprzętu i wyposażenia równoważnego, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy sprzętu i wyposażenia będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania elementów/typów sprzętu i wyposażenia równoważnego w stosunku do określonych w SIWZ, Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania)równoważności, w szczególności poprzez przedstawienie katalogów producentów oferowanego sprzętu i wyposażenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 12. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 4 – 6. 13. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem – dotyczy pakietu nr 4 – 6. 14. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. 15. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach