Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia mechanicznego.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia mechanicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do miejsc i podmiotów wskazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna sprzętu i wyposażenia mechanicznego. W założeniu projektu „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe” przewidziano, iż dany podmiot (pracodawca) otrzyma sprzęt o wartości nieprzekraczającej kwoty 50 000zł. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w wysokości – zadanie II – 30% zadanie III - 20 % zadanie IV – 20% zadanie VI – 20% zadanie VIII – 30% co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia wartości zakupu w danym zadaniu odpowiednio o maks. 20% lub 30%. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Przedmiot zamówienia podzielono na osiem części/ zadań, z których każda stanowi osobne zadanie: zadanie I obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa TAWOL zadanie II obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa DEFRO I zadanie III obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa DEFRO II zadanie IV obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa CAR-BUD I zadanie V obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa CAR-BUD II zadanie VI obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa AUTODIAG I zadanie VII obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa AUTODIAG II zadanie VIII obejmuje: dostawę sprzętu i wyposażenia mechanicznego do Przedsiębiorstwa PZMOT 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono dla poszczególnych zadań w załączniku nr 1 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. Wskazane w OPZ oznaczenia producenta, nazwy, znaki towarowe lub miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia, co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu funkcjonalności, jaką charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowy sprzęt i wyposażenie, bez śladów użytkowania, posiadający gwarancję producenta, o parametrach co najmniej takich, jak określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny dla dostarczonego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, karty katalogowe, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, certyfikaty itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) konieczne do uruchomienia i pracy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest nabywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. 6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, jest integralną częścią SIWZ i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnej z ośmiu części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według proponowanego wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach