Gmina Bralin ogłasza przetarg
- Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
- Data zamieszczenia: 2014-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
Rynek 3 3
63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
REGON: 25085555800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych z terenu gminy Bralin - z podziałem na trzy części zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych z terenu gminy Bralin - z podziałem na trzy części zamówienia: Część I - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy, Część II - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy, Część III - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy. 2. Przedmiot i zakres zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się 3 (trzech) części zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego kuchni wraz z innym wyposażeniem Domów Ludowych znajdujących się w miejscowościach: Chojęcin-Parcele, Czermin, Gola, Mnichowice, Nowa Wieś Książęca, Tabor Mały, Tabor Wielki zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą odpowiednio załącznik nr 1 do Umowy. 2) Przedmiot umowy zostanie odpowiednio dostarczony i wniesiony do wskazanego pomieszczenia w placówkach zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą odpowiednio załącznik nr 3 do Umowy. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu umowy spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru. 3) Wykonawca w dniu dostarczenia przedmiotu umowy przekaże wymagane atesty i karty gwarancyjne w języku polskim. 4) Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim, w dniu ich dostarczenia. 5) Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem), zainstaluje (poprzez wniesienie i uruchomienie) przedmiotu umowy, a następnie przeprowadzi instruktaż obsługi z obsługi technicznej i konserwacji wyposażenia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo do wskazanego w umowie Domu Ludowego zgodnie ze Specyfikacją stanowiącą odpowiednio Załącznik nr 3 do Umowy. 6) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 7) Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt (urządzenie, sprzęt) o parametrach i wymaganiach nie gorszych niż wyszczególnione (wymienione) i określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 8) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane urządzenia / sprzęt odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 9) Zamówienie jest częścią Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającego warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR, realizowanej prze lokalna grupę działania o nazwie: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Wrota Wielkopolski. 3. Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym (terminy dostaw przedmiotu zamówienia uzależnione będą od stopnia zaawansowania remontów poszczególnych Domów Ludowych), jednak nie wcześniej niż od 20 października i nie później niż do 31 października 2014 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w postępowaniu: - dla Części I wynosi: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - dla Części II wynosi: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), - dla Części III nie ustanowiono wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia (wyposażenie AGD, zmywarki, urządzeń telefonicznych, sprzętu komputerowego i elektronicznego, sprzętu multimedialnego) do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa urządzeń dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gminy Przygodzice
Dodano: 2015-10-30 - dostawa worków foliowych oraz sprzętu gospodarstwa domowego na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-10-16 - Sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części)
Dodano: 2015-04-01 - Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, termosów, wycieraczek, wózków, parawanów medycznych oraz krzeseł obrotowych
Dodano: 2012-09-28 - zakup i dostawa sprzętu AGD
Dodano: 2010-07-01 - sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych oraz artykułów gospodarstwa domowego do jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
Dodano: 2009-07-22