Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU NAUKA KLUCZEM DO DOBREJ PRACY

Zespół Szkół Energetycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-346 Lublin, ul. Długa 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7443314 , fax. 081 7442422
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Energetycznych
    ul. Długa 6 6
    20-346 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7443314, fax. 081 7442422
    REGON: 00019613800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU NAUKA KLUCZEM DO DOBREJ PRACY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum Energetyczno-Informatycznym w Lublinie- sprzęt i pomoce w zakresie elektroniki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 2 do SIWZ Zamawiający, posługując się nazwami producenta, modelu ma na celu jedynie wskazanie przez to parametrów jakościowych jakim powinien odpowiadać sprzęt. W każdym przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. odpowiadające parametrom zawartym w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie, ul. Długa 6. 4. Wykonawca zagwarantuje najwyższą jakość dostarczonego wyposażenia, przyrządów, urządzeń i narzędzi wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części. 5. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe, nie regenerowane. 6. Wszystkie przyrządy, urządzenia i narzędzia objęte przedmiotem umowy muszą posiadać atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE lub inne zezwalające na ich użytkowanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety itp. 8. W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest zapewnienie gwarancji na następujących zasadach: Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. 1) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego. 2) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godz. od momentu pisemnego (faksem, pocztą e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia ujawnionych wad i usterek fizycznych poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonego towaru lub jego części dokonaną w miejscu użytkowania, tj. w Zespole Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie - w terminie 10 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia usterki w tym terminie Wykonawca zapewni na czas naprawy towar zastępczy funkcjonalnie zgodny z towarem oddanym do naprawy. 4) Trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. 5) Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas jego wyłączenia z eksploatacji na skutek przekazania do naprawy. 9. Faktury wystawione będą po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu zdawczo- odbiorczego, na co Zamawiający zastrzega sobie 3 dni robocze, aby sprawdzić kompletność dostawy. Faktury będą wystawione wg wskazań Zamawiającego tj. rozbicie sprzętu na kilka faktur. 10.Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym po podpisaniu protokołu zdawczo odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji wynosi do 21 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsen.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach