Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia do laboratorium Technologii betonu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Czarnieckiego 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6244612 , fax. 016 6244612
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza
    ul. Czarnieckiego 16 16
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6244612, fax. 016 6244612
    REGON: 65089438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia do laboratorium Technologii betonu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do laboratorium Technologii betonu tj. stolika wibracyjnego, wanny wodnej, form stalowych, piasku wzorcowego, wag laboratoryjnych, aparatu Vicata, elektromagnetycznej wstrząsarki, zestawu sit, mieszarek laboratoryjnych, aparatu VE-BE, stolika rozpływowego, pojemnika do badania stopnia zagęszczalności, form plastikowych, cyfrowego młotka Schmidta, aparatu do badania zawartości powietrza w świeżej mieszance betonowej, mieszadeł magnetycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do udziału w postępowaniu przetargowym zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj: a. Doświadczenie zawodowe - zrealizowali jako Wykonawca w okresie 3 lat, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 70 000 netto 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.Zapewnią warunki gwarancji i naprawy sprzętu zgodne z wymaganiami Zamawiającego określone w załączniku Nr 7 do SIWZ. 6.Spełniają wymogi określone w SIWZ Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach-wymaganych w pkt. VII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1.Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2.Formularz cenowy-załącznik nr 2 do oferty-wg wzoru; 3.Charakterystyka przedmiotu zamówienia -formularz techniczny-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 4 do oferty-wg wzoru; 5.Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia ujęty o wartości min. 70 000 zł netto oraz załączenie dokumentu-ów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie-załącznik nr 5 do oferty-wg wzoru; 6.Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez oferenta - osobę podpisującą ofertę Projekt umowy-załącznik nr 6 do oferty-wg wzoru; 7.Warunki gwarancji i naprawy sprzętu -załącznik nr 7 do oferty-wg wzoru; 8. Oświadczenie w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom -należy wypełnić i załączyć bez względu na fakt korzystania lub nie z podwykonawców- załącznik nr 8 do oferty-wg wzoru; 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 9 do oferty; 10.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 10 do oferty; 11.Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 11 do oferty; 12.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie-załącznik nr 12 do oferty; 13. Karty Katalogowe, foldery potwierdzające, iż oferowany sprzęt spełnia minimalne parametry wymagane w SIWZ -załącznik nr 13 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszjar.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach