Zespół Szkół w Górze Ropczyciej - Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole ogłasza przetarg
- Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, Góra Ropczycka 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 177451838 , fax. 177451838
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Górze Ropczyciej - Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole
Góra Ropczycka 2
39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 177451838, fax. 177451838
REGON: 69168370700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W GÓRZE ROPCZYCKIEJ – SZKOŁA PODSTAWOWA I PUBLICZNE PRZEDSZKOLE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Zespołu Szkół w Górze Ropczyckiej - Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie niżej wymienione CZĘŚCI: CZĘŚĆ I – DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK, PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH, KĄCIKÓW TEMATYCZNYCH, SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO. OPIS ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI I 1) Wymagany okres gwarancji jakości na elementy dostawy - minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, chyba że gwarancja producenta przewiduje dłuższy okres. 2) Wymagany okres gwarancji jakości na programy multimedialne równy gwarancji udzielonej przez producenta, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Elementy objęte dostawą muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty higieniczne, sanitarne, aprobaty techniczne, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w przedszkolach, muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, nie mogą powodować zagrożeń mechanicznych i chemicznych. 4) W odniesieniu do papierów rysunkowych, brystoli, itp., dla których Zamawiający podaje ilość w sztukach, Dostawca może zaoferować zamiennie te materiały w formie bloków w formatach wskazanych w Szczegółowym opisie zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Kąciki tematyczne będące przedmiotem dostawy muszą być bezpieczne dla dzieci, oznakowane znakiem CE, dostosowane do wymagań ergonomii i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach przedszkolnych. 6) Wszystkie elementy dostawy muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, użyte do wyrobu płyty melaminowe muszą posiadać klasę higieniczności E1. 7) Korpusy kącików winny zachowywać spójność materiałową i kolorystyczną. 8) Programy przeznaczone do wykorzystania w edukacji przedszkolnej muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji zgodnie z zakresem funkcjonalnym i przeznaczeniem. 9) Opis dla Zestawu nagłaśniającego i Odkurzacza Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji zgodnie z zakresem funkcjonalnym i przeznaczeniem, wolny od praw i roszczeń osób trzecich, oznaczony znakiem CE i posiadać aktualne atesty, certyfikaty, karty katalogowe producenta aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa i normami. Wymagany okres gwarancji jakości minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, chyba że gwarancja producenta obejmuje dłuższy okres. Wykonawca zobowiązany jest do podania typu i nazwy producenta sprzętu dla Zestawu nagłaśniającego i Odkurzacza (w kolumnie Opis głównych parametrów). Szczegółowy opis dla CZĘŚCI I znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy” oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”. CZĘŚĆ II – BUDOWA PLACU ZABAW, obejmuje: 1) dostawę i posadowienie następujących elementów małej architektury: a) zestaw zabawowy (lokomotywa + wagonik) – 1szt., b) zestaw zabawowy (trójwieżowy tor przeszkód) – 1szt., c) bujak na sprężynie – 4 szt., d) huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt., 2) wykonanie nawierzchni poliuretanowej stref bezpieczeństwa, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową – Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy dostawy dla placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie w/w elementów dostawy bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne. Szczegółowy opis dla CZĘŚCI II znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ „Dokumentacja projektowa” oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA 1. wypełniony i podpisany Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy , załącznik nr 5 do SIWZ 2. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 3. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola – pakiet IV
Dodano: 2024-07-29 - Zakup produktów pozwalających wspieranie zajęć arteterapii i malarskich w GKS Trzciana i DDP Bratkowice na potrzeby realizacji projektu "Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza"
Dodano: 2024-07-26 - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Miejskiego na osiedlu Mehoffera w Ropczycach w ramach zadania budżetowego Budowa budynku przedszkola gminnego wraz ze żłobkiem i niezbędną infrastrukturą społeczną
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa skanera 3D wraz z akcesoriami na potrzeby projektu.
Dodano: 2023-09-11 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-05-19 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-04-12 - Dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-03-24 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-01-17 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2022-12-14