Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W GÓRZE ROPCZYCKIEJ – SZKOŁA PODSTAWOWA I PUBLICZNE PRZEDSZKOLE

Zespół Szkół w Górze Ropczyciej - Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole ogłasza przetarg

  • Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, Góra Ropczycka 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177451838 , fax. 177451838
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Górze Ropczyciej - Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole
    Góra Ropczycka 2
    39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 177451838, fax. 177451838
    REGON: 69168370700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W GÓRZE ROPCZYCKIEJ – SZKOŁA PODSTAWOWA I PUBLICZNE PRZEDSZKOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Zespołu Szkół w Górze Ropczyckiej - Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć niżej wymienione CZĘŚCI: CZĘŚĆ I – DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK, PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH, KĄCIKÓW TEMATYCZNYCH Szczegółowy opis dla Części I znajduje się w Załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy”. CZĘŚĆ II – DOSTAWA STROJÓW REGIONALNYCH Szczegółowy opis dla Części II znajduje się w Załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy”. CZĘŚĆ III – DOSTAWA STROJÓW TANECZNYCH I TEATRALNYCH Szczegółowy opis dla Części III znajduje się w Załączniku nr 5c do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy”. CZĘŚĆ IV – DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHENNEGO Szczegółowy opis dla Części IV znajduje się w Załączniku nr 5d do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy”. CZĘŚĆ V – DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I ELEKTRYCZNEGO Szczegółowy opis dla Części V znajduje się w Załączniku nr 5e do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy”. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pomoce, stroje, sprzęt, wyposażenie i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie w/w elementów dostawy bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ DLA CZĘŚCI I, II, III, IV, V ZAMÓWIENIA 1. wypełniony i podpisany Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy , załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e do SIWZ 2. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 3. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach