Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych”

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Kody pomocnicze: 44480000-8 Różny sprzęt gaśniczy 33182100-0 Defibrylatory 32570000-9 Urządzenia łączności 35811100-3 Mundury strażackie 34224000-3 Części przyczep, naczep i innych pojazdów 31521320-3 Latarki 32236000-6 Radiotelefony 35121300-1 Osprzęt bezpieczeństwa 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych”. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:  Dozowarka materiałów sypkich i granulowanych - Przyczepa specjalna do ratownictwa ekologiczno - przeciwpowodziowego - 1 szt.,  Rękawice strażackie - 20 par,  Radiotelefon nasobny - ręczny - przenośny - 12 kpl.,  Radiotelefon przewoźny/ samochodowy - 4 kpl.,  Ubranie specjalne - 13 kpl.  Łącznik kątowy - 1 szt.,  Wąż ssawny W110 prosty - 2 szt.,  Wąż ssawny W75 - 3 szt.  Wąż tłoczny W75 - 2 szt.  Piła łańcuchowa spalinowa - 1 szt.,  Defibrylator - 1 szt.,  Latarka LED na hełm - 8 szt.,  Jednoczęściowy kombinezon piankowy wypornościowy wraz z obuwiem i rękawicami - 4 szt.,  Buty specjalne strażackie z membraną - 4 pary,  Defibrylator treningowy - 1 szt.,  Detektor prądu przemiennego - 1 szt.,  Hełm strażacki z przyłbicą przezroczystą - 12 szt.,  Kamera termowizyjna - 1 szt.  Kombinezon piankowy wypornościowy - 4 szt.,  Kurtyna wodna 52 z regulacją - 1 szt.,  Latarka LED - 12 szt.  Rękawice strażackie - 6 par,  Ubranie specjalne - 4 szt.,  Uchwyt do latarki do hełmów - 12 szt.,  Wąż tłoczony płaskoskładany W25 - 10 szt.,  Gąsienice do Wszędołaza 8x8 - 1 szt.,  Silnik zaburtowy - 1 szt.,  Trenaż ogniowy - 1 szt.,  Rękawice strażackie - 6 par,  Kamera termowizyjna dla straży pożarnych - 1 szt.,  Radiotelefon nasobny - 6 szt.,  Ładowarka samochodowa do radiotelefonu nasobnego dwuzakresowego z wtykiem do gniazda zapalniczki - 6 szt.,  Latarka dla straży pożarnej z bazą ładującą oraz zasilaczem - 6 szt.,  Buty strażackie gumowe - 10 par,  Szelki bezpieczeństwa - 4 szt.,  Kamizelka asekuracyjna - 6 szt.,  Wąż tłoczony W75 o długości 20m - 10 szt.  Wąż tłoczony W110 o długości 20m - 12 szt.,  Wąż ssawny W75 - 2 szt.,  Mostek przejazdowy do węży - 4 szt.,  Klucze do nasad i łączników (do węży) - 4 szt.,  Smok pływający - 2 szt.,  Rolka do przestawiania samochodów - 8 szt.,  Flara ostrzegawcza LED - 2 kpl.,  Holigan dielektryczny - 2 szt.,  Rzutka ratunkowa - 2 szt.,  Strażacka linka ratownicza z workiem - 2 szt.,  Najaśnica przenośna - 2 szt.  Rękawice strażackie - 10 par 1) Wyposażenie, sprzęt (jeżeli jest wymienione w tabeli „Wykaz wyrobów” Załącznika nr 3. Wykaz wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu” do rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania” (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.) musi być potwierdzone aktualnym świadectwem dopuszczenia, spełniać wymagania zawarte w przedmiotowym Rozporządzeniu a także Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1226 z późn. zm.). 2) Świadectwa dopuszczenia wyposażenia, sprzętu nie będą wymagane przy rozpatrywaniu ofert należy je przedstawić przy odbiorze przedmiotu zamówienia. Przed podpisaniem Protokołu odbioru Wykonawca oznaczy dostarczony sprzęt, wyposażenie. 3) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2014. 4) Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 5) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady wynosi: a) dla pozycji nr: 2, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19, 21, 22, 23, 28, 29, 30, 31, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 43 z Wykazu sprzętu i wyposażenia dla zamówienia ZP.271.39.2017 - Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) do SIWZ – minimum 12 miesiecy; b) dla pozycji nr 1, 5, 6, 8, 10, 16, 20, 24, 32, 33, 35, 36, 37 z Wykazu sprzętu i wyposażenia dla zamówienia ZP.271.39.2017 - Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) do SIWZ – minimum 24 miesięcy; c) dla pozycji nr 3, 4, 18, 25, 26, 27 z Wykazu sprzętu i wyposażenia dla zamówienia ZP.271.39.2017 - Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) do SIWZ – minimum 36 miesięcy. 6) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszelkie koszty jakie poniesie wykonując przedmiot umowy w szczególności związane z transportem, rozładunkiem, rozmieszczeniem, montażem /jeśli dotyczy/, przeszkoleniem z obsługi /jeśli dotyczy/, uprzątnięciem, wywozem oraz utylizacją wszelkich odpadów i opakowań związanych realizacją przedmiotu umowy, należne podatki zgodnie z obowiązującym prawem oraz inne niezbędne koszty i opłaty pozostające w bezpośrednim związku przyczynowym z właściwą realizacją umowy. Wykonawca winien uwzględnić wszelkie okoliczności mające wpływ na ewentualny wzrost wartości przedmiotu umowy. 7) Jeżeli w SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w SIWZ. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 6. Projekt pn. „Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych” dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej V Ochrona Środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych. 7. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art.93 ust.1a ustawy pzp: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub zamówienia nie zostały mu przyznane. 8. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 10. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł. Zasady, formy i tryb wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 1.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.:o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. Poglądowy wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz informacją z otwarcia ofert. 3. Zawartość oferty: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy 1.2 Wypełniony formularz kalkulacyjny. 1.3 Oświadczenia, zobowiązania. 1.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 1.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach