Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61767 Poznań, ul. Masztalarska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 22 20 200 , fax. 61 22 20 500
- Data zamieszczenia: 2017-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3
61767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 22 20 200, fax. 61 22 20 500
REGON: 68449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i środków dekontaminacyjnych / dezaktywacyjnych dla modułów dekontaminacji masowej oraz dla ratowników - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części: Część A – dostawa jednego urządzenia do dekontaminacji / dezaktywacji dla modułów dekontaminacji masowej z przeznaczeniem dla Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu JRG 6, Poznań-Krzesiny, ul Rudzka 1; Część B – dostawa - pięciu urządzeń do dekontaminacji / dezaktywacji dla ratowników dla specjalistycznych grup ratownictwa chemiczno-ekologicznego „Konin”, „Poznań 6”, „Leszno”, „Piła 1”, „Ostrów”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części „A” znajduje się w załączniku nr 3A do SIWZ dla Części „B” znajduje się w załączniku nr 3B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35112000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium Dla części „A” w wysokości 2.000,00 zł przed upływem terminu na składania ofert, Dla części „B” w wysokości 2.000,00 zł przed upływem terminu na składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolności technicznej lub zawodowej polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym). 2) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym druk oferty - jeżeli dotyczy. 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną