Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza

Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, Stary Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8309151 , fax. 46 8309160
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu
    Stary Rynek 1 1
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 8309151, fax. 46 8309160
    REGON: 00052563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i usługa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem i nazwą: 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, polegająca na dostawie sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych (funkcja ksero, skanowania i drukarki) wraz z jego instalacją i eksploatacyjnym uruchomieniem, dostawie niezbędnego oprogramowania, udzieleniu licencji, instalacji oprogramowania i konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi (funkcja ksero, skanowania i drukarki), opiece serwisowej posprzedażnej ww. sprzętu, urządzeń i oprogramowania oraz modernizacji ww. sprzętu, urządzeń i oprogramowania, a także oznakowaniu dostarczonego ww. sprzętu i urządzeń w ramach projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza, zwanego dalej Projektem realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa, Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-10-046/13-00. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę 92 zestawów komputerowych (sprzętu komputerowego) i 92 urządzeń wielofunkcyjnych (funkcja ksero, skanowania i drukarki) wraz z niezbędnym oprogramowaniem (88 dla gospodarstw domowych - osoby z grupy 50+, dzieci i młodzież ucząca się z bardzo dobrymi wynikami w nauce, spełniające kryterium dochodowe - Beneficjenci Końcowi Projektu i 4 dla Biblioteki Miejskiej w Łowiczu w ramach działań koordynacyjnych). 3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 - 2, obejmuje realizację następujących zadań: a) Zadanie I - polegające na dostawie 92 szt. sprzętu komputerowego i 92 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (funkcja ksero, skanowania i drukarki) wraz z jego instalacją i eksploatacyjnym uruchomieniem, dostawie niezbędnego oprogramowania, udzieleniu licencji, instalacji oprogramowania i konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi (funkcja ksero, skanowania i drukarki) do wszystkich Beneficjentów Końcowych Projektu i Biblioteki Miejskiej w Łowiczu oraz oznakowaniu dostarczonego ww. sprzętu i urządzeń, z przewidywanym terminem wykonania do dnia 31.05.2015 r., z tym że: - 4 szt. sprzętu komputerowego i 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, o których mowa w lit. a, do Biblioteki Miejskiej w Łowiczu, z wymaganym terminem wykonania 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - 88 szt. sprzętu komputerowego i 88 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, o których mowa w lit. a, do Beneficjentów Końcowych Projektu, z wymaganym terminem wykonania 7 dni od dnia przekazania stosownej informacji przez Zamawiającego zawierającej gotowość przyjęcia dostawy, imiona, nazwiska i adresy Beneficjentów Końcowych Projektu, do dostawy, instalacji, eksploatacyjnego uruchomienia i konfiguracji ww. sprzętu, urządzeń i oprogramowania (Zamawiający przewiduje dostawę ww. sprzętu i urządzeń w minimum 4 partiach), b) Zadanie II - polegające na opiece serwisowej posprzedażnej sprzętu, urządzeń i oprogramowania, o którym mowa w lit. a, z wymaganym terminem wykonania do dnia 31.12.2015 r., c) Zadanie III - polegające na modernizacji sprzętu, urządzeń i oprogramowania, o którym mowa w lit. a, z wymaganym terminem wykonania do dnia 31.12.2015 r. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest wyspecyfikowany w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, o których mowa w pkt 1-3 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, o których mowa w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wymaga się dostarczenia wraz ofertą dokumentów w postaci: a) opisów sprzętu komputerowego dla oferowanego sprzętu, b) deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu komputerowego (jednostka centralna + monitor), c) dokument poświadczający, że oferowany sprzęt komputerowy (jednostka centralna + monitor) jest produkowany zgodnie z normami Energy Star, d) certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu komputerowego (jednostka centralna + monitor) (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim, poświadczone za zgodność wydruki ze stron internetowych jednostek certyfikujących), e) opisów urządzeń wielofunkcyjnych dla oferowanych urządzeń, f) deklaracja zgodności CE dla oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych , g) dokument poświadczający, że oferowane urządzenia wielofunkcyjne są produkowane zgodnie z normami Energy Star, h) certyfikat ISO 9001 producenta urządzeń wielofunkcyjnych (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim, poświadczone za zgodność wydruki ze stron internetowych jednostek certyfikujących). 6) W celu udokumentowania wykonanej dostawy, o której mowa w pkt 1-3, Wykonawca do odbioru przedmiotu dostawy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu dostarczonego sprzętu komputerowego (jednostka centralna + monitor) i urządzeń wielofunkcyjnych z wyszczególnieniem: nazw, nazw producenta, producenta, numerów seryjnych, kluczy licencyjnych zainstalowanego na nim oprogramowania, wartości brutto, imion i nazwisk Beneficjentów Końcowych Projektu, adresów dostarczenia i instalacji oraz terminów dostarczenia i instalacji. Uwagi do ust. 3 pkt 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Llicencje na oprogramowanie powinny zapewnić Zamawiającemu możliwość wielokrotnego oddawania w bezpłatne użytkowanie, oddawania w nieodpłatne używnie, wypożyczania lub użyczania sprzętu komputerowego i urządzń wilelofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem, o ile jest to wymagane przez producentów oprogramowania), 2. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej Programy Europejskie zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007- 2013, w sposób trwały (dopuszcza się zastosowanie naklejek drukowanych na foli, która przy próbie oderwania odrywa się fragmentami tzw. naklejka krusząca, nie dopuszcza się naklejek papierowych). Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania dostarczonego sprzętu w następujący sposób: każdy sprzęt komputerowy i każde urządzenie wielofunkcyjne muszą być oznakowane w widocznym miejscu, jednak nie przeszkadzającym w swobodnym użytkowaniu sprzętu i urządzeń. Naklejka nie może być uszkodzona, bądź naklejona w sposób, uniemożliwiający odczytanie treści na niej znajdującej się. Treść i wszelkie oznakowania, które mają znaleźć się na naklejce Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Koszt wyprodukowania naklejek ponosi Wykonawca. Łącznie potrzeba będzie 190 szt. (92 zestawy x 2 naklejki na każdy zestaw + 6 naklejek rezerwowych). Uwaga do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 11 pkt 1 lit. a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3) Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900 Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Łowiczu. 5) Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6) Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 7) W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie zwrotu i musi być wystawione na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia winna być załączona (wpięta) do oferty. Do tak złożonego wadium wskazane jest dołączenie pisemnej informacji dotyczącej sposobu jego zwrotu. W przypadku braku powyższej informacji zwrot wadium w przypadkach określonych w Ustawie nastąpi na adres Wykonawcy. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach