Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 425 47 00 , fax. 87 425 47 01
- Data zamieszczenia: 2019-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu
ul. Warszawska 1
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 425 47 00, fax. 87 425 47 01
REGON: 79067300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. „Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego” Część I - Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego. 1) Systemy dziedzinowe Zamawiającego należy rozbudować o następujące systemy teleinformatyczne zwane dalej modułami: a. geoportal b. moduł zapytań komorniczych c. moduł obsługi rzeczoznawców majątkowych d. moduł płatności elektronicznych e. moduł do automatycznego wydawania danych graficznych 2) Wdrożone nowe moduły należy zintegrować z posiadanymi przez Zamawiającego modułami aplikacyjnymi, wymienionymi w rozdziale 2 OPZ 3) W oparciu o posiadane przez Zamawiającego systemy dziedzinowe oraz nowe moduły, dostarczone w ramach niniejszego zamówienia, należy uruchomić e-usługi wymienione w rozdziale 9 OPZ. Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wszelkich prac wdrożeniowych oraz integracyjnych a także dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych, w tym również bazodanowych, niezbędnych do skutecznego uruchomienia i świadczenia e-usług wymienionych w rozdziale 9, nawet, jeśli nie zostały one opisane w OPZ. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk zestawów komputerowych, tj. jednostek centralnych z monitorami oraz akcesoriami. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do korzystania z aplikacji biurowych, obsługi petentów urzędu, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna lub zdalna baza danych. W ramach przedmiotowego zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia, instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, którego parametry minimalne wskazane zostały w OPZ. Zamawiający akceptuje sprzęt oraz oprogramowanie o wyższych (lepszych) parametrach użytkowych lub wykonany w nowszej technologii pod warunkiem, że produkty zaoferowane przez Wykonawcę spełniają wszystkie parametry minimalne. Wszystkie oferowane produkty mają pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta, posiadać wszystkie wymagane certyfikaty i oznaczenia oraz spełniać wszystkie wymagane prawem normy. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji poprawności działania. Zamawiający wymaga kompleksowego uruchomienia i zainstalowania dostarczonego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia został umieszczone (zamontowane) i uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego miejscach przeznaczenia, w uzgodnionym przez obie strony terminie. Sposób montażu sprzętu ma być dostosowany do technologii wykonania oraz ma być przeprowadzony zgonie z zaleceniami producenta. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne kable połączeniowe, zapewniające transmisję danych z pełną prędkością łączonych portów oraz zapewni (we współpracy z Zamawiającym) pełną integracje nowego sprzętu z istniejącą u zamawiającego siecią opartą o domenę Windows. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwa upoważniające do złożenia oferty – w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez inną osobę lub osoby niż wynikające z dokumentów rejestrowych, 3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia – załącznik nr 8. 4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednolitego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy oraz testów kwalifikacyjnych w ramach kwalifikacji zawodowej kierowców
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa oprogramowania na potrzeby modernizacji infrastruktury serwerowej ITS dla ZDZiT w Olsztynie
Dodano: 2023-11-17 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Wyposażenie i usługi niezbędne w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa szpitalnych systemów teleinformatycznych.
Dodano: 2023-09-26 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-09-18 - Zakup i dostawa licencji do oprogramowania do pracy zdalnej oraz zarządzania legalnością oprogramowania, incydentami i monitoringu sieci w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-09-06 - „Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina realizowanego w dwóch zadaniach.”
Dodano: 2023-07-11 - Usługa zaprojektowania i implementacji platformy webowej, dostępnej na komputery i urządzenia mobilne, umożliwiającej profilaktykę i leczenie chorób skupionych wokół problemów glukozowo-ins. (...)
Dodano: 2023-05-16