Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, Romualda Traugutta
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48426374733 , fax. 426399879
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Romualda Traugutta 25
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48426374733, fax. 426399879
REGON: 472061020 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lodz.winb.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Cześć 1 dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego: a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.; b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ; c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i terytorialnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ 2) Cześć 2 dostawa drukarek: a) Drukarki sieciowe 8 szt. b) Drukarki przenośne 2 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ 3) Cześć 3 dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ 3. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. 4. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji - opisach przedmiotu zamówienia stanowiących złączniki nr 9-11 do SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ. 6. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia o których mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 1 SIWZ; 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 2 SIWZ. 5) Formularz cenowy (Załączniki nr 2-4 do SIWZ), w którym Wykonawca zobowiązany jest podać: nazwę producenta oferowanego produktu, nazwę, model/nr katalogowy oferowanego produktu, stronę internetową producenta oferowanego produktu, jeśli oferowany produkt jest opisany na stronie producenta, a jeżeli Wykonawca jest producentem oferowanego produktu lub nie istnieje strona internetowa producenta z opisem oferowanego produktu, krótki opis oferowanego produktu (tj. zestawienie parametrów zgodnie z OPZ - dane techniczne potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, w tym wymiary produktu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa 43 laptopów oraz 53 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-07 - Zakup 4 laptopów, 5 komputerów stacjonarnych i 11 monitorów
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego, 46/ZP/2023
Dodano: 2023-11-22 - Zakup laptopów dla GMINY BOLESŁAWIEC w projekcie Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-10-22 - „Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku w ramach projektu nr RPLD.11.01.02-10-0090/21 pt. NAUCZYCIEL MARZEŃ
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku
Dodano: 2023-09-13 - „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń komputerowych (w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020)
Dodano: 2023-07-21