Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
Rynek 19 19
44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
REGON: 00053994000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.i-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla projektu pn.: e-Urząd w Sośnicowicach - Budowa elektronicznej platformy usług administracji publicznej wraz z systemem elektronicznego obiegu dokumentów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie składa się z dwóch części: Część A obejmująca: - Dostawę Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów: - Zakup 1 instalacji Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, wraz z udzieleniem licencji, obejmujących wszystkie elementy Systemu oraz Oprogramowanie Wspomagające, - wdrożenie oprogramowania Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla 38 Użytkowników, w oparciu o 1 instalację SEOD oraz 3 niezależne Instancje (1 dla Urzędu Miasta Sośnicowice,1 dla Ośrodka Pomocy Społecznej i 1 dla Zespołu Ekonomiki Oświaty, Zdrowia i Kultury). - Przeprowadzenie szkoleń dla 38 Użytkowników w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Systemu, - Wdrożenie ścieżek Przepływu Pracy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. - Dostawę, instalację, konfigurację oraz uruchomienie sprzętu Infrastruktury składającej się na Platformę Teleinformatyczną e-urząd - Udzielenie min. 3-letniej gwarancji na sprzęt i 5 - letniej gwarancji na oprogramowanie - System Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz świadczenie Asysty technicznej. Część B obejmująca: - Dostawę, instalację, konfigurację oraz uruchomienie sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie Komponentu Komunikacyjnego z SEKAP (ESP,HSM,SPE,MWD,MFE,BI) jako platformy usług publicznych realizowanych drogą elektroniczną dla obywateli realizowanego przez jednostkę Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. - Udzielenie min. 3-letniej gwarancji na sprzęt i 5 - letniej gwarancji na oprogramowanie - Komponent Komunikacyjny oraz świadczenie Asysty technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Projekt finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości 2 000,00 PLN dla części A oraz 1 500,00 PLN dla części B w formie określonej w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (i przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy) tj.: wykażą, iż: dla Części A 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa, instalacja i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów dla min. 25 użytkowników z czego co najmniej jedno zamówienie było wykonane na rzecz jednostki samorządu terytorialnego realizującego współpracę z SEKAP, przy czym wymaga się, aby zamówienia te polegały na wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów, do którego wykonawcy przysługiwało co najmniej prawo dysponowania produktem w zakresie umożliwiającym przeniesienie licencji na zamawiającego oraz dokonywania przez wykonawcę zmian uwzględniających szczególne potrzeby zamawiającego. b) minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa wraz z opieką serwisową i gwarancyjną sprzętu komputerowego wraz z instalacją o wartości min. 75.000 PLN. 2. dysponują następującymi osobami z obszaru elektronicznej administracji: a) minimum 1 specjalistą z doświadczeniem w zarządzaniu projektami informatycznymi potwierdzone minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika projektu informatycznego lub teleinformatycznego. b) minimum 2 specjalistami z doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty w przynajmniej w dwóch projektach z tego zakresu przy czym każdy z projektów musiał obejmować wdrożenie systemu dla co najmniej 25 użytkowników. dla Części B: 1. wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) minimum dwa zamówienie, których przedmiotem była dostawa, instalacja i wdrożenie Komponentu Komunikacyjnego z SEKAP jako platformy usług publicznych realizowanych lub inna integracja oprogramowania teleinformatycznego obejmująca integrację oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów z platformą elektronicznych usług publicznych. 2. dysponują następującymi osobami: a) minimum 1 specjalistą z doświadczeniem w zarządzaniu projektami informatycznymi potwierdzone minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika projektu informatycznego lub teleinformatycznego. b) minimum 2 specjalistami z doświadczeniem zawodowym w zakresie dostawy, instalacji i wdrożenia Komponentu Komunikacyjnego z SEKAP jako platformy usług publicznych realizowanych lub innej integracji oprogramowania teleinformatycznego obejmująca integrację oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów z platformą elektronicznych usług publicznych lub we wdrażaniu Elektronicznych Obiegów Dokumentów lub we wdrażaniu z platform elektronicznych usług publicznych. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: dla Części A 1. Posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 50.000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. dla Części B 1. Posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 50.000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1A do IDW) oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 7 IDW SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z punktem 7 Instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udostępnienie serwera aplikacji do zamówienia, korekty oraz rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz edukacyjne
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemu komputerowego wdrożonego w Urzędzie Miasta Częstochowy
Dodano: 2016-06-20 - USŁUGA SERWISU ZAINSTALOWANEGO U ZAMAWIAJACEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO InfoMedica/AMMS
Dodano: 2016-05-19 - Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN
Dodano: 2016-02-05 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem Otago
Dodano: 2016-02-04 - System zarządzania oświatą - usługa udostępnienia serwera przez Internet
Dodano: 2016-02-02 - nadzór autorski i serwis oprogramowania administracyjnego i medycznego (zamówienie: TIS-1/12-PN/82-2015)
Dodano: 2016-01-29 - Świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy - 2 części
Dodano: 2016-01-15 - Usługa udostępniania systemu naboru elektronicznego do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych dotyczącego lat szkolnych 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019
Dodano: 2016-01-05 - Świadczenie usługi serwisowej systemu wspomagającego zarządzanie TETA HR (dawniej TETA Personel.NET) oraz TETA HRM wraz z opieką eksploatacyjną i aktualizacyjną w 2016 roku.
Dodano: 2015-12-18