Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla projektu pn.: Budowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w administracji w Pilchowicach

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2356521 , fax. 032 2356938
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 032 2356521, fax. 032 2356938
    REGON: 00068785300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania dla projektu pn.: Budowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w administracji w Pilchowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w administracji w Pilchowicach Zamówienie składa się z dwóch części: Część A obejmująca: - Dostawę Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów : - Zakup 1 instalacji Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, wraz z udzieleniem licencji, obejmujących wszystkie elementy Systemu oraz Oprogramowanie Wspomagające, - wdrożenie oprogramowania Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla 25 Użytkowników, w oparciu o 1 instalację SEOD. - Przeprowadzenie szkoleń dla 25 Użytkowników w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Systemu, - Wdrożenie ścieżek Przepływu Pracy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. - Dostawę, instalację, konfigurację oraz uruchomienie sprzętu Infrastruktury składającej się na Platformę Teleinformatyczną e-urząd - Udzielenie min. 3-letniej rękojmi na sprzęt i 5 - letniej rękojmi na oprogramowanie - System Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz świadczenie Asysty technicznej. Część B obejmująca: - Dostawę, instalację, konfigurację oraz uruchomienie sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie Komponentu Komunikacyjnego z SEKAP (ESP,HSM,SPE,MWD,MFE,BI) jako platformy usług publicznych realizowanych drogą elektroniczną dla obywateli realizowanego przez jednostkę Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. - Udzielenie min. 3-letniej rękojmi na sprzęt i 5 - letniej rękojmi na oprogramowanie - Komponent komunikacyjny oraz świadczenie Asysty technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla Części A - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). dla Części B - 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach