Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Małopolska

Małopolski Instytut Kultury w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-233 Kraków, 28 Lipca 1943
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4221884, , fax. 12 4225562
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
    28 Lipca 1943 17c
    30-233 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4221884, , fax. 12 4225562
    REGON: 00027826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mik.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Małopolska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu „Wirtualna Małopolska” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, z podziałem na następujące części zamówienia: 1) Część nr 1 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: Agisoft Metashape Professional – licencja wieczysta typu Rehostable Node-Locked lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 2) Część nr 2 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: RealityCapture PGM (licencja wieczysta) 3x upgrade istniejących licencji i 3 lata aktualizacji i wsparcia oraz RealityCapture PGM (licencja wieczysta) wraz z 3-letnim wsparciem technicznym dla oprogramowania lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 3) Część nr 3 zamówienia - Oprogramowanie: do przetwarzania obrazów cyfrowych – Adobe Photoshop for Teams ML - licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 3 sztuki, Microsoft Office 2019 Home & Business PL lub oprogramowanie równoważne – 12 sztuk oraz kolekcja programów Adobe Creative Cloud for Teams ML – licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 4) Część nr 4 zamówienia – Oprogramowanie do tworzenia i przebudowy współrzędnych UV na siatkach trójkątów wysokich rozdzielczości – RizomUV Real Space licencja typu Pro Nodelocked Rental na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 5) Część nr 5 zamówienia – Oprogramowanie do generowania map wypukłości dla zoptymalizowanych publikacyjnych modeli 3D – Knald Technologies Knald – licencja typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 6) Część nr 6 zamówienia – Oprogramowanie zawierające filtry wyostrzające, deblerujące i powiększające do obrazów cyfrowych wysokiej rozdzielczości – Topaz Labs – Topaz Studio 2 lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 7) Część nr 7 zamówienia - Oprogramowanie do tworzenia trójwymiarowych wizualizacji 3D – Marmoset Toolbag 3 – licencja wieczysta typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 8) Część nr 8 zamówienia – Oprogramowania do edycji tekstur na modelach trójwymiarowych: Pilgway 3DCoat – licencja typu Floating lub oprogramowanie równoważne - 1 sztuka; 9) Część nr 9 zamówienia – Oprogramowanie do zarządzania procesem przetwarzania danych z digitalizacji – SideFX Houdini Core 18.0 – licencja typu Workstation lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 10) Część nr 10 zamówienia – Wysokowydajna centralna stacja robocza do przetwarzania danych z digitalizacji w ciągłym czasie pracy wraz z systemem operacyjnym – 1 sztuka; 11) Część nr 11 zamówienia – dyski przenośne SSD ze złączem USB typ 1 – 2 sztuki, dyski przenośne SSD ze złączem USB typ 2 – 6 sztuk, dyski serwerowe typ 1 – 4 sztuki, dyski serwerowe typ 2 – 4 sztuki, karty grafiki do stacji roboczych – 3 sztuki, dyski wewnętrzne SSD – 3 sztuki, pamięć RAM do stacji roboczej – 2 sztuki; 12) Część nr 12 zamówienia – Profesjonalny monitor dla grafika – 2 sztuki; 13) Część nr 13 zamówienia – Stacjonarna stacja graficzna wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki; 14) Część nr 14 zamówienia – Skaner/Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka oraz drukarka laserowa – 1 sztuka; Dostawa w zakresie części zamówienia nr 10, 11, 12, 13 i 14 obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c, a także w przypadkach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż, instalację i konfigurację asortymentu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania jego równoważności. Szczegóły dotyczące równoważności zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji,warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2.Oferta właściwa – formularz ofertowy (w tym wzór formularza oferty technicznej), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VII. 2 – 3 SIWZ : - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór: załącznik nr 3 do SIWZ).; - w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt XX.2 SIWZ: oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ; - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o których mowa w tiret pierwszym; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty (jeżeli dotyczy); 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy); 6. wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną