Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Lelis w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina".

Gmina Lelis ogłasza przetarg

  • Adres: 07-402 Lelis, Szkolna 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (0-29) 746 90 11 , fax. 90-29) 649 90 00
  • Data zamieszczenia: 2022-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelis
    Szkolna 39
    07-402 Lelis, woj. mazowieckie
    tel. (0-29) 746 90 11, fax. 90-29) 649 90 00
    REGON: 550668189
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelis.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Lelis w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup chmury obliczeniowej dla JST pod strony www dla 14 stron internetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup chmury obliczeniowej wraz z systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w UG Lelis i jednostkach podległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest integracja platformy e-podatki z „Węzłem Krajowym” (login.gov.pl). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu:- zakup wraz z montażem zasilania awaryjnego UPS wraz z modułami bateryjnymi do serwerowni w Urzędzie Gminy Lelis. - zakup serwera wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 i 14a do SWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie e-usług:- zakup i wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Urzędzie Gminy Lelis - Wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją (EZD) w celu realizacji zadań wynikających z instrukcji kancelaryjnej wraz ze szkoleniem użytkowników- integracja Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją (EZD) z użytkowanym systemem dziedzinowym- zakup wraz z wdrożeniem Edytora formularzy e-usług - Zakup narzędzia umożliwiającego budowę formularzy elektronicznych, które usprawni zdalną komunikację pomiędzy JST, a mieszkańcem i będzie wspierać wykonywanie zadań publicznych na rzecz mieszkańców.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 i 15a do SWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego oprogramowania:- zakup i wdrożenie analizatora logów w celu podniesienia i weryfikacji cyberbezpieczeństwa UG Lelis.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego oprogramowania spełniającego ustawowe wymogi stawiane wobec JST, którego rolą jest monitorowanie i poprawa bezpieczeństwa sieci i urządzeń IT w UG Lelis.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W przypadku części II, III, IV, V, VI, VII zamówienia Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.W przypadku części I zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i utrzymali co najmniej trzy usługi chmurowe w postaci serwisów www instytucji samorządowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi chmurowe zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi chmurowe zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach