Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i oprogramowania” dla Starostwa Powiatowego w Pile. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na siedem części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: - komputer przenośny – 14 sztuk, - stacja dokująca – 5 sztuk, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer przenośny – 2 sztuki, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer stacjonarny – 6 sztuk, - komputer stacjonarny – 3 sztuki, - monitor 23” – 40 sztuk, - zasilacz awaryjny UPS – 10 sztuk, - oprogramowanie: pakiet biurowy – 25 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.1. do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.1. do SIWZ, 4) w przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 do SIWZ, 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, złoży również wymagane certyfikaty, 6) określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ, 7) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz oferowanego sprzętu – część pierwsza zamówienia. 2.2. Druga część zamówienia 1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następujących podzespołów: - dysk SSD min 500 GB wewnętrzny - 10 sztuk, - nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive – 20 sztuk, - głośniki komputerowe – 20 zestawów, - słuchawki – 30 sztuk, - kaseta IBM LTO ULTRIUM-7 6,0TB – 10 sztuk, - switch – 10 sztuk, - switch – 4 sztuk, - torba na laptopa – 20 sztuk, - podkładka żelowa pod mysz – 20 sztuk, - patchcord 15m – 5 sztuk, - patchcord 10m – 10 sztuk, - patchcord 7m – 15 sztuk, - patchcord 5m – 25 sztuk, - patchcord 3m – 25 sztuk, - patchcord 2m – 25 sztuk, - kabel HDMI 5m – 5 sztuk, - kabel HDMI 3m – 5 sztuk, - kabel HDMI 2m – 20 sztuk, - adapter HDMI - > VGA – 5 sztuk, - projektor multimedialny – 1 sztuka, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.2. do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.2. do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia 1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę: - urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego – 3 sztuki, - urządzenia wielofunkcyjnego mono – 2 sztuki, - drukarki laserowej – 5 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.3. do SIWZ (Warunki techniczne – część trzecia zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.3. do SIWZ. 4) w przypadku zgłoszenia awarii/usterki urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu (czas podjęcia naprawy), aby dokonać usunięcia awarii wynosił do 1 godziny lub do 2 godzin lub do 3 godzin od momentu zgłoszenia (kryterium oceny ofert pkt 18.1. SIWZ). Przez czas reakcji serwisu rozumie się – czas podjęcia przez serwis naprawy sprzętu na miejscu w siedzibie Zamawiającego. 2.4. Czwarta część zamówienia 1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę skanera biurowego – 3 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.4. do SIWZ (Warunki techniczne – część czwarta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.4. do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia 1) piąta część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do magazynowania i zabezpieczenia kopii bezpieczeństwa danych – 1 sztuka, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.5. do SIWZ (Warunki techniczne – część piąta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.5. do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia 1) szósta część zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do monitorowania sieci informatycznej Op5 Monitor lub równoważnego, 2) w ramach zamówienia należy dostarczyć licencje dla monitorowania minimum 70 urządzeń pracujących w sieci (serwery wirtualne, serwery fizyczne, przełączniki, utm, zasilacze awaryjne itp.), 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia oferowanego oprogramowania dla minimum 70 urządzeń pracujących w sieci. Wdrożenie oferowanego oprogramowania na miejscu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.6. do SIWZ (Warunki techniczne – część szósta zamówienia). 2.7. Siódma część zamówienia 1) siódma część zamówienia obejmuje dostawę: - licencji Windows Server Standard Core 2019 OLP NL Gov CoreLic (16 core) – 2 sztuki, - licencji dostępowej Windows User CAL – 190 sztuk, - switch Dell EMC Networking N1148T – 3 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.7. do SIWZ (Warunki techniczne – część siódma zamówienia). 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. 6. Określone w Załączniku nr 4 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu w załączniku nr 4 do SIWZ. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach