Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i oprogramowania” dla Starostwa Powiatowego w Pile. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: - komputer przenośny – 7 sztuk, - komputer przenośny – 3 sztuki, - komputer przenośny – 2 sztuki, - stacja dokująca – 2 sztuki, - komputer stacjonarny – 19 sztuk, - komputer stacjonarny – 3 sztuki, - monitor 23” – 28 sztuk, - zasilacz awaryjny UPS – 24 sztuki, - oprogramowanie: pakiet biurowy Microsoft Office 2019 Home and Business lub równoważny - 22 sztuki, - licencje: licencja Windows Server Standard Core 2019 OLP NL Gov CoreLic (16 core) – 2 sztuki oraz licencje dostępowe Windows User CAL – 60 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.1. do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.1. do SIWZ, 4) w przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5.1. do SIWZ, 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5.1. do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5.1. do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, składa również wymagane certyfikaty, 6) określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5.1. do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia 1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następujących podzespołów i oprogramowania: - dysk SSD min 500 GB wewnętrzny - 10 sztuk, - nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive – 15 sztuk, - przenośny dysk zewnętrzny SSD – 3 sztuki, - kaseta IBM LTO ULTRIUM-6 2,5TB –15 sztuk, - kaseta IBM LTO ULTRIUM-7 6,0TB – 5 sztuk, - switch – 10 sztuk, - oprogramowanie: Adobe PHOTOSHOP – 1 sztuka, - zewnętrzna nagrywarka CD/DVD – 5 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.2. do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.2. do SIWZ, 4) określone w Załączniku nr 4.2. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5.2. do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia 1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę drukarki laserowej – 6 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.3. do SIWZ (Warunki techniczne – część trzecia zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.3. do SIWZ, 4) określone w Załączniku nr 4.3. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5.3. do SIWZ. 2.4. Czwarta część zamówienia 1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę skanera biurowego – 1 sztuka oraz skanera biurowego – 2 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.4. do SIWZ (Warunki techniczne – część czwarta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.4. do SIWZ, 4) określone w Załączniku nr 4.4. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5.4. do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz oferowanego sprzętu: w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 4.1. do SIWZ, w przypadku części drugiej zamówienia: Załącznik nr 4.2. do SIWZ, w przypadku części trzeciej zamówienia: Załącznik nr 4.3. do SIWZ, w przypadku części czwartej zamówienia: Załącznik nr 4.4. do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy lub cztery części zamówienia. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach