Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i narzędzi przeznaczonych na Blok Operacyjny i do Centralnego Gabinetu Zabiegowego GPSK

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i narzędzi przeznaczonych na Blok Operacyjny i do Centralnego Gabinetu Zabiegowego GPSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i narzędzi na Blok Operacyjny i do Centralnego Gabinetu Zabiegowego w podziale na siedem części: - Część nr1 - narzędzia laparoskopowe - Część nr 2 - narzędzia chirurgiczne - Część nr 3 - narzędzia i urządzenia chirurgiczne do laparoskopii - Część nr 4 - resektoskop histeroskopowy, histeroskop operacyjny i elementy morcelatora - Cześć nr 5 - optyka laparoskopowa - Część nr 6 - pompa laparoskopowa ssąca - płucząca - Część nr 7 - manipulator maciczny wg HOHL`a przeznaczony do operacji laparoskopowych - jeden kompletny zestaw. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. 3) Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) Terminu dostawy narzędzi, sprzętu i urządzeń do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. b) Okresu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczane narzędzia laparoskopowe w części nr 1 oraz narzędzia chirurgiczne w części nr 2 c) Okresu minimum 24 - miesięcznej gwarancji - dotyczy części nr 3, 4, 5, 6, 7. c) Minimum 5 - letniego okresu obsługi pogwarancyjnej na dostarczane urządzenia - dotyczy części nr 3, 4, 5, 6, 7. d) Kompatybilności zaoferowanego sprzętu, narzędzi i urządzeń ze sprzętem będącym w posiadaniu Zamawiającego firmy Aesculap Chifa - w odniesieniu do części nr 1, 3, 5, oraz firmy WOLF - w odniesieniu do części nr 4 e) Dostawy narzędzi, sprzętu i urządzeń o parametrach identycznych z zaproponowanymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach