Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Adama Mickiewicza 34
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6732153, 6732087 , fax. 016 6763271
- Data zamieszczenia: 2013-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Adama Mickiewicza 34 34
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6732153, 6732087, fax. 016 6763271
REGON: 65018683700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i materiałów biurowych w ramach projektu FGZ-12-3513 pn.: Przeprowadzenie szkoleń językowych dla funkcjonariuszy oraz pracowników Straży Granicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów biurowych w ramach projektu FGZ-12-3513 pn.: Przeprowadzenie szkoleń językowych dla funkcjonariuszy oraz pracowników Straży Granicznej. - tablica flipchart - 4 szt - papier do flipcharta - 3 bloki - pisaki do flipcharta - 10 szt - pilot do prezentacji z wskaźnikiem laserowym - 1 szt - papier A4 - 10 ryz - segregatory A4 - 40 szt - skoroszyt oczkowy z wąsami - 50 szt - niszczarka do dokumentów (+ płyn do konserwacji) - 1 szt - długopisy oznakowane logo FGZ - 300 szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko sprzęt i materiały biurowe w opakowaniach zwyczajowo przyjętych dla tego rodzaju towarów i zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu w terminie do 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 4. Dostarczony sprzęt i materiały biurowe będą nowe i wolne od wad. 5. Dostawa zrealizowana zostanie jednorazowo, transportem Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego tj. 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. 6. Wykonawca, w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, ustali z Zamawiającym kolory długopisów oraz rozmiar i umiejscowienie loga na długopisach. 7. Za dostarczony towar wykonawca wystawi fakturę VAT. Faktura płatna jest w terminie 21 dni licząc od daty jej otrzymania na konto wskazane przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301959135
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów biurowych w ramach projektu FGZ-12-3513 Przeprowadzenie szkoleń językowych dla funkcjonariuszy oraz pracowników Straży Granicznej
Dodano: 2013-04-25 - Dostawa sprzętu i materiałów biurowych w ramach projektu FGZ-12-3513 Przeprowadzenie szkoleń językowych dla funkcjonariuszy i pracowników Straży Granicznej
Dodano: 2013-04-04 - Zakup i dostawa flipcharta wraz z materiałami eksploatacyjnymi do pracowni FGI - w ramach projektu UR- nowoczesność i przyszłość regionu
Dodano: 2011-10-06