Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 91-347 Łódź, ul. Kniaziewicza 1/5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2516166 , fax. 042 2516166
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
ul. Kniaziewicza 1/5 1/5
91-347 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2516166, fax. 042 2516166
REGON: 47121973600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb oddziałów szpitalnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia postępowania stanowi dostawa sprzętu i aparatury medycznej (lampa do naświetleń UV z wyposażeniem, aparat do koagulacji, dermatoskop, aparat do mikrodermabrazji, aparat do kriochirurgii, myjnia-dezynfektor, defibrylatory, pompy infuzyjne, respirator transportowy, kardiomonitory, aparat do kontrapulsacji, stymulatory serca, sonda przezprzełykowa do aparatu Vivid 7, głowica USG liniowa wieloczęstotliwościowa do aparatu Pico) dla potrzeb oddziałów szpitalnych z podziałem na 16 pakietów asortymentowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331820009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium dla całości postępowania wynosi 15.300,00 zł.- zaś dla ofert częściowych odpowiednio: Pakiet nr 1 - 1.500,00, Pakiet nr 2 - 300,00, Pakiet nr 3 - 1.000,00, Pakiet nr 4 - 300,00, Pakiet nr 5 - 400,00, Pakiet nr 6 - 600,00, Pakiet nr 7 - 1.000,00, Pakiet nr 8 - 1.000,00, Pakiet nr 9 - 1.000,00, Pakiet nr 10 - 1.000,00, Pakiet nr 11 - 300,00, Pakiet nr 12 - 500,00, Pakiet nr 13 - 3.500,00, Pakiet nr 14 - 500,00, Pakiet nr 15 - 2.000,00, Pakiet nr 16 - 400,00. Należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej, b) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) Projekt umowy d) dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896) o wyrobach medycznych, certyfikaty CE e) Parametry użytkowe- załącznik nr 2 f) Instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim oferowanego sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną