Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-287 Katowice, ul. 1 Maja 50
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 32 257 74 99,2577108
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
ul. 1 Maja 50 50
40-287 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 32 257 74 99,2577108
REGON: 00000154800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i akcesoriów audio-wideo - BZP/009/06003/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów audio-wideo 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym szczegółowe parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianych urządzeń, jak również w Formularzu nr 5 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są znaki towarowe odnoszące się do określonego rodzaju urządzenia lub inne nazwy własne, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w Formularzu nr 4A SIWZ. 4. Wykonawcy zobowiązani są jest do dostarczenia sprzętu i akcesoriów fabrycznie nowych. Przez sprzęt nowy Zamawiający rozumie sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż 365 dni przed realizacją dostawy i nie używany w innych projektach. 5. Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia sprzętu i akcesoriów które będą zakupione w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży na rynek europejski i podlegać będą pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku sprzętu wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE. 6. Wykonawcy zobowiązani są w momencie dostawy do dostarczenia do każdego dostarczanego urządzenia/sprzętu Certyfikatu Pochodzenia lub innego dokumentu wystawionego przez producenta/dystrybutora (zawierającego m.in. dane identyfikacyjne produktu pozwalające na jego identyfikację np. kod produktu, numer seryjny itp.) potwierdzający, że dany dostarczony produkt jest fabrycznie nowy, jest oznakowany symbolem CE, pochodzi z autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek europejski i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski. 7. Wykonawcy zobowiązani są do instalacji urządzenia/sprzętu, skonfigurowania go i wykonania na nim określonych czynności po dostarczeniu na miejscu u Zamawiającego o ile jest to wymagane w SIWZ, w szczególności jeżeli czynności te wymagane są w celu podpisania protokołu odbioru urządzenia. 8. Wykonawcy zobowiązani są w momencie dostawy do dostarczenia wraz z urządzeniem/sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania: kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych. 9. Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia sprzętu i akcesoriów posiadających określoną w SIWZ co do długości i rodzaju gwarancję producenta. W przypadku, gdy sposób obsługi naprawy gwarancyjnej nie jest bezpośrednio określony w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na życzenie Zamawiającego sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy gwarancyjnej powyżej: 14 dni kalendarzowych licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. 10. Wykonawcy zobowiązani są do bezpłatnych usług serwisowych na sprzedane urządzenia/sprzęt w okresie gwarancji. Oznacza to, że o ile Wykonawca podejmuje czynności serwisowe celem: usunięcia awarii i/lub wad, przeprowadzeniem we własnym zakresie diagnozy uszkodzeń/wad lub realizacji wymaganych zabiegów określonych przez producenta w okresie trwania gwarancji (o ile takie zostały przez producenta jednoznacznie zdefiniowane dla danego sprzętu w ramach gwarancji, np. konieczność przeprowadzenia obowiązkowego przeglądu i/lub konserwacji sprzętu przez serwis producenta w trakcie trwania gwarancji), to wykonuje je bezpłatnie - Zamawiający nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zamawiający ponosi jedynie koszty realizowanych bezpośrednio przez niego stosownych przeglądów, konserwacji i czyszczenia sprzętu w zakresie wynikającym z standardowej obsługi sprzętu, a także koszty zakupów materiałów eksploatacyjnych. 11. Wykonawcy zobowiązani są do poniesienia wszelkich kosztów związanych z naprawą gwarancyjną w tym koszty transportu. Odbiór sprzętu do naprawy gwarancyjnej i zwrot sprzętu z naprawy gwarancyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Za czas rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej rozumie się dzień, w którym Zamawiający pisemnie zawiadomił Wykonawca o awarii lub wadzie uniemożliwiającej korzystanie ze sprzętu. W przypadku zawiadomienia w formie faksu (forma zasadnicza) za dzień pisemnego zgłoszenia należy uważać pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym wysłano faks. Okres gwarancji przedłuża się odpowiednio o czas naprawy gwarancyjnej. 12. Wykonawcy zobowiązani są do przyjęcia czasu reakcji serwisu określonego w SIWZ - rozumianego jako odbiór sprzętu do naprawy lub dostarczenie sprzętu zamiennego w ramach gwarancji licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. W przypadku, gdy czas jest nie jest określony bezpośrednio dla danej pozycji w SIWZ, czas reakcji serwisu wynosi maksymalnie 2 dni robocze. 13. Wykonawcy zobowiązani są do wymiany sprzętu i akcesoriów posiadających wady materiałowe. 14. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań oraz warunków gwarancji określonych przez Zamawiającego. Nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, może spowodować, że Zamawiający nie będzie w stanie stwierdzić, czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu radiowego (przemienniki radiowe wraz z osprzętem), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
Dodano: 2016-07-13 - Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych i Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny
Dodano: 2016-05-19 - Zakup wraz z dostawą telefonów LUMIA
Dodano: 2015-12-10 - Zakup wraz z dostawą telefonów iPhone
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa sprzętu RTV
DZP.381.142.2015.DW
Dodano: 2015-10-20 - Zakup radiotelefonu HYTERA PT580H oraz akumulatorów HYTERA BL 2505 (E/40/DTI/2015)
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa sprzętu radiowego oraz radiotelefonów
Dodano: 2014-11-07 - Przeniesienie stacji bazowej systemu łączności TETRA do nowej lokalizacji
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa elementów technicznych w celu utworzenia stałej wystawy w Centrum Dokumentacji Deportacji Górnoślązaków do ZSRR w 1945 roku
Dodano: 2014-08-05