Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7559115 , fax. 022 7559110
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II
ul. Daleka 11 11
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7559115, fax. 022 7559110
REGON: 00031163900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gospodarczo - medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu gospodarczo - medycznego 1.Rękawiczki foliowe, 2.Kubeczki, maszynki, 3.Worki do prania , 4.Pudelka, 5.Sprzęt sanitarny, 6.Stazy, 7.Szpatułki, 8.Kieliszki, 9.Prezerwatywy 10.Papier do centralki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do Instrukcji dla Wykonawcy. W przypadku oferty wspólnej do złożenia ww. dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik. 4. Wypełniony formularz OFERTY - stanowiący zał. Nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy (formularz oferty należy wypełnić dla każdego pakietu oddzielnie). 5. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - stanowiący zał. Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy (formularz cenowy należy wypełnić dla każdego pakietu oddzielnie). 6. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta . 7. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 8. Oświadczenie, że opakowanie jednostkowe towaru dostarczonego do magazynu będzie posiadać opis w języku polskim (nazwę, rozmiar, datę ważności ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWY AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2016-07-27 - Zakup akcesoriów do kardiomonitorów M9000A/BLT A8 dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-101/16/MS
Dodano: 2016-07-19 - Zakup drobnego wyposażenia medycznego - sprawa nr WOFiTM/79/2016/PN
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa dejonizatora wody do celów aptecznych
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa urządzeń medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa ruchomych protez dysku szyjnego oraz klatki międzytrzonowej szyjnej
Dodano: 2016-06-16 - Dzierżawa dwóch aparatów do hemofiltracji z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa wyposażenia na potrzeby Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM; znak sprawy: AEZ/S-088/2016
Dodano: 2016-05-25 - Zakup i dostawa dejonizatora wody do celów aptecznych
Dodano: 2016-05-20