SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Portowa 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3544620
- Data zamieszczenia: 2023-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU
ul. Portowa 22
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3544620
REGON: 330904944 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 1: dostawa szafy chłodniczej – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 2: dostawa robota wielofunkcyjnego – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 3: dostawa szatkownicy – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4: dostawa miksera planetarnego – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 5: dostawa sokowirówki – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42200000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną