Przetargi.pl
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Portowa 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3544620
  • Data zamieszczenia: 2023-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU
    ul. Portowa 22
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3544620
    REGON: 330904944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 1: dostawa szafy chłodniczej – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 2: dostawa robota wielofunkcyjnego – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 3: dostawa szatkownicy – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4: dostawa miksera planetarnego – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 5: dostawa sokowirówki – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną