Przetargi.pl
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 413780919 , fax. +48 413780394
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 413780919, fax. +48 413780394
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój. 2. Przedmiot zamówienia w ramach tego postępowania został podzielony na części/pakiety: 1) PAKIET I – URZĄDZENIA DO MASZYNOWEGO ZMYWANIA - zał. nr 1 do SIWZ; 2) PAKIET II – URZĄDZENIA DO PRZETWARZANIA I SCHŁADZANIA ŻYWNOŚCI - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdego PAKIET-u – „opis przedmiotu zamówienia” - zał. nr 1A i 2A do SIWZ. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien: 1) posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, które Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, na jego żądanie na każdym etapie prowadzenia postepowania; 2) wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych; 3) być fabrycznie nowy oraz spełniać wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w: a) opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1A i 2A do SIWZ, b) planie sytuacyjnym montażu urządzeń – zał. nr 1B i 2B do SIWZ, c) projekcie umowy – zał. nr 6 do SIWZ. 5. Realizacja zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostawę, demontaż obecnie pracującego urządzenia, montaż dostarczanego, jego rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy. 6. Wizja lokalna: 1) W celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem czynności niezbędnych do zainstalowania sprzętu gastronomicznego będącego przedmiotem zamówienia, oraz do przygotowania oferty i zawarcia umowy, Zamawiający umożliwia Wykonawcom sprawdzenie w miejscu przyszłej lokalizacji, warunków wykonania zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej; 2) spotkanie odbędzie się w dniu 18.09.2017 r. w siedzibie Zamawiającego przy ul. F. Rzewuskiego 8 - zbiórka uczestników w bud. OPAL pokój nr 14 o godz. 10:00; 3) Zamawiający podczas wizji lokalnej w miejscu lokalizacji sprzętu gastronomicznego udzieli wszelkich informacji doprecyzowujących szczegóły czynności instalacyjnych; 4) uczestnik wizji lokalnej będzie mógł zadawać pytania, a Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Pzp zadane pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami zamieści na swojej stronie internetowej http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php. 7. Rękojmia, gwarancja jakości oraz serwis posprzedażny: 1) okres rękojmi za wady jest równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na zainstalowane urządzenia z dojazdem do miejsca zainstalowanych urządzeń; 3) okres rękojmi i gwarancji jakości rozpoczyna swój bieg od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru zainstalowanych urządzeń; 4) okres gwarancji może ulegać wydłużeniu o czas wykonywanych napraw; 5) w przypadku zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia; 6) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do objęcia nieodpłatnym serwisem posprzedażnym dostarczonych urządzeń poprzez wykonywanie czynności: a) zgodnie z zaleceniami producenta ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy w terminie uzgodnionym przez strony Umowy; b) sprawowania opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez: - ich przegląd techniczny, - wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika. 7) Wykonawca udzieli na piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości na zainstalowane urządzenia w której w szczególności zawrze poniższe informacje: a) okres udzielonej gwarancji, b) gwarancja udzielona Zamawiającemu jest gwarancją wyłączną i zastępuje wszelkie inne gwarancje lub warunki przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu, c) Wykonawca, w ramach udzielonej gwarancji jakości, ponosi odpowiedzialność za wszelkie czynności serwisowe związane z warunkami gwarancji, d) Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych urządzeniach i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania, e) awarie będą zgłaszane przez Zamawiającego: drogą elektroniczną lub faxem do siedziby Wykonawcy, f) przedłuży termin gwarancji o czas, w którym wskutek wad, Zamawiający nie mógł z niego korzystać, g) dokona stosownych zapisów w karcie urządzenia, dotyczących zakresu wykonanych napraw oraz zmiany okresu gwarancji, h) Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy zapłaty kary umownej za opóźnienia w usunięciu wad w okresie gwarancji, i) w przypadku wymiany jakiegokolwiek elementu sprzętu objętego przedmiotem umowy na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpocznie bieg od daty zamontowania elementu wolnego od wad, j) zawarte w ppkt. 5-6. 8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42900000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach