Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO ORAZ SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO – spr. 46/2020

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO ORAZ SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO – spr. 46/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i stołowo-kuchennego, zgodnie z wymaganiami, w ilościach, zgonie z opisem przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa sprzętu stołowo-kuchennego 1. Blachy do pieczenia ciasta - różne - 24 szt. ; 2 .Koszyk do chleba - 50 szt. ; 3 .Brytfanna z pokrywą typu Ambition Magnat ind. 5,6 l 80077 lub równoważna - 30 szt. ; 4 .Serwis obiadowy - 19 części typu Harena kod 00254 - czarny Luminark - lub równoważny - 16 kpl. ; 5 .Sito stożkowe o średnicy 250 mm - 15 szt. ; 6 .Ubijak do ziemniaków 800 mm - 10 szt. ; 7 .Pojemnik transportowy do żywności 40 l i 60 l - 30 szt. ; 8 .Noże stołowe nierdzewne - Zakres podstawowy 2500 szt. , Zakres opcji 500 szt. , razem 3000 szt. ; 9 .Widelce stołowe nierdzewne - Zakres podstawowy 2500 szt. , Zakres opcji 500 szt. , razem 3000 szt. ; 10 .Łyżeczki do herbaty - 1000 szt. ; 11. Łyżki stołowe nierdzewne - Zakres podstawowy 2500 szt. , Zakres opcji 500 szt. , razem 3000 szt. ; 12 .Termos stołowy konferencyjny typu STALGAST nr kat. 386150 lub równoważny - 10 szt. ; 13 .Szczypce do surówek (spagetti) dł. 20 cm nierdzewne - 40 szt. ; 14 .Łyżka do serwowania ziemniaków- porcjoner - 40 szt. ; 15 .Szczypce do serwowania typu STALGAST nr kat. 325120 lub równoważne - 40 szt. ; 16 .Szczypce do pieczeni dł. 21 cm - 40 szt. ; 17 .Pojemniki na produkty sypkie 15-20 litrów - 30 szt. ; 18 .Łyżka wazowa nierdzewna poj. do 0,15 l długa do sosu z prostym uchwytem - 40 szt. ; 19 .Patera do ciasta trzystopniowa - Zakres podstawowy 2 szt. , Zakres opcji 2 szt. , razem 4 szt. ; 20 .Deska do mięsa i wędlin brązowa 45x30 cm - 14 szt. ; 21 .Deska do ryb niebieska 45x30 cm - 14 szt. ; 22 .Deska do mięsa drobiowego surowego żółta 45x30 cm - 40 szt. ; 23 .Deska do warzyw i owoców zielona 45x30 cm - 40 szt. ; 24 .Deska do mięsa czerwonego surowego czerwona 45x30 cm - 40 szt. ; 25 .Pojemnik na żywność z tworzywa sztucznego 0,5 l okrągły z pokrywą - 60 szt. ; 26 .Talerz do ciast typu Kamelia Biały C 000 lub równoważny - Zakres podstawowy 20 szt. , Zakres opcji 20 szt. , razem 40 szt. ; 27 .Łyżka czerpakowa (wazowa) nierdzewna o poj. 0,5 l - 20 szt. ; 28 .Obieraczki (jedno ostrze w poziomie) typu LEIFHEIT lub równoważne - 150 szt. ; 29 .Salaterka typu ARKOPAL ZELIE lub równoważna - 50 szt. ; 30 .Garnek nierdzewny 10 l i 15 l z pokrywą - 10 szt. ; 31 .Garnek nierdzewny 20 l i 50 l z pokrywą - 10 szt. ; 32 .Komplet garnków 8 elementowych typu OMEGA GASTRO AMBITION lub równoważny - 30 kpl. ; 33 .Kubek typu ARKOPAL ZELIIE lub równoważny, pojemność 290 ml - Zakres podstawowy 1500 szt. , Zakres opcji 1000 szt. , razem 2500 szt. ; 34 .Patelnia teflonowa o średnicy 28 cm. typu TEFAL B 3010612 lub równoważna - 38 szt. ; 35 .Noże kuchenne - ostrze dł. 20 cm - 70 szt. ; - 70 36 .Pojemnik GN 1/2 200 i GN1/1 200 z pokrywą i uszczelką - Zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 30 szt. , razem 60 szt. ; 37 .Filiżanka porcelanowa ze spodkiem typu KAMELIA - Chodzież lub równoważna - Zakres podstawowy 70 szt. , Zakres opcji 30 szt. , razem 100 szt. ; 38 .Bulionówka ze spodkiem typu „MERKURY” firmy LUBIANA lub równoważna - Zakres podstawowy 200 szt. , Zakres opcji 200 szt. , razem 400 szt. ; 39 .Dzbanek do mleka typu KAMELIA - C000 BIAŁA Chodzież lub równoważny - Zakres podstawowy 10 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 20 szt. ; 40 .Cukiernica typu KAMELIA - C000 BIAŁA Chodzież lub równoważna - Zakres podstawowy 10 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 20 szt. ; 41 .Wyciskacz do czosnku - 30 szt. ; - 30 42 .Pojemnik z tworzywa sztucznego o pojemności 1,5 - 2 l. - 100 szt. ; - 100 43 .Nóż kuchenny - czerwony, żółty, niebieski i zielony typu STALGAST lub równoważny - 90 szt. ; - 90 44 .Talerzyk deserowy kamelia typu KAMELIA -C000 BIAŁA lub równoważny - Zakres podstawowy 24 szt. , Zakres opcji 24 szt. , razem 48 szt. ; 45 .Pojemnik z tworzyw sztucznych o poj. 12 l, z pokrywą na produkty sypkie - Zakres podstawowy 50 szt. , Zakres opcji 20 szt. , razem 70 szt. ; 46 .Noże kuchenne HACCP typu STALGAST lub równoważne - 252 szt. ; - 252 47 .Nóż do krojenia mięsa ugotowanego, brązowy typu STALGAST nr kat. 283203 lub równoważny - 30 szt. ; - 30 48 .Serwis do kawy typu Ćmielów- Yvonne E 606 KORNELIA lub równoważny - Zakres podstawowy 5 kpl. , Zakres opcji 2 kpl. , razem 7 kpl. ; 49 .Nóż do jarzyn typu STALGAST nr. Kat.216088 lub równoważny - 150 szt. ; 50 .Serwis obiadowo kawowy typu OPERA LUBIANA lub równoważny – na 24 osoby - 1 kpl. ; 51 .Pojemnik termoizolacyjny do przechowywania kostek lodu z pokrywą i szczypcami ze stali nierdzewnej - 10 szt. ; 52 .Salaterka typu ARCOPAL ZELIE lub równoważna - Zakres podstawowy 1200 szt. , Zakres opcji 800 szt. , razem 2000 szt. ; 53 .Sosjerka typu KAMELIA - C000 BIAŁA lub równoważna - Zakres podstawowy 20 szt. , Zakres opcji 20 szt. , razem 40 szt. ; 54 .Półmisek typu KAMELIA C000 BIAŁA lub równoważny – 29 cm - Zakres podstawowy 20 szt. , Zakres opcji 20 szt. , razem 40 szt. ; 55 .Komplet nóż i łopatka do ciasta - 10 szt. ; 56 .Talerz płytki 18 - 19,5 cm biały typu ARKOPAL ZELIE lub równoważny - Zakres podstawowy 1200 szt. , Zakres opcji 800 szt. , razem 2000 szt. ; 57 .Talerz głęboki biały, 20 cm, typu ARCOPAL ZELIE lub równoważny - Zakres podstawowy 1500 szt. , Zakres opcji 500 szt. , razem 2000 szt. ; 58 .Talerz płytki biały 25 cm, typu ARKOPAL ZELIE lub równoważny - 3500 szt. ; 59 .Komplet Desek HACCP typu STALGAST nr kat. 341450 lub równoważne - 35 kpl. ; 60 .Stojak na 6 desek HACCP typu STALGAST nr kat. 349060 lub równoważny - 35 szt. ; 61 .Dozownik na płatki/musli - 10 szt. ; 62 .Komplet sztućców 72- elementowy w walizce typu KINGHOFF lub równoważny - 1 kpl. ; 63 .Pojemnik do przypraw 3 i 5-6 l. z pokrywą - 40 szt. ; 64 .Szklanka do napojów wysoka - 0,2 - 0,25 l - 60 szt. ; 65 .Suszarka do naczyń i sztućców - 2 szt. ; 66 .Taca kelnerska typu HENDII NR ART. 480305 lub równoważna - 10 szt. ; 67 .Pojemnik na odpadki z pokrywą nierdzewny - 4 szt. . ZADANIE NR 2: Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego 1. Czajnik elektryczny b/przewodowy typu ZELMER lub równoważny - 50 szt. ; 2.Szafa chłodnicza 600-700 l ze stali nierdzewnej - 2 szt. ; 3.Chłodziarka 100 l-120 l i 160 l - 9 szt. ; 4.Szafa chłodnicza 1200 l ze stali nierdzewnej - Zakres podstawowy 2 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 3 szt. ; 5.Ekspres do kawy typu DeLonghi ECAM 23.460 lub równoważny - Zakres podstawowy 3 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 4 szt. ; 6.Kloc masarski 50x40x5 cm z podstawą - 1 szt. ; 7.Szafa mroźnicza 1200-1400 l - Zakres podstawowy 2 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 3 szt. ; 8.Pirometr typu ABATRONIC AB 88C11 lub równoważny - 4 szt. ; 9.Regał nierdzewny 4 półkowy - 20 szt. ; 10. Lampa owadobójcza typu STALGAST NR 692211 lub równoważna - Zakres podstawowy 10 szt. , Zakres opcji 4 szt. , razem 14 szt. ; 11.Termosy do napoi 20 l typu Cambro lub równoważny - 30 szt. ; 12.Termoport do posiłków o pojemności 80-90 l typu STALGAST NR KAT. 53870 lub równoważny - Zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 2 szt. , razem 8 szt. ; 13.Automatyczny uzdatniacz wody do piecy konwekcyjnych typu MIJAR DUOSOFT 9 lub równoważny - 1 szt. ; 14.Wózek do tac z ruchomą platformą ze stali nierdzewnej typu CNB-C firmy EDENOX lub równoważny - 3 szt. ; 15.Wózek do tac i sztućców typu CNB-C firmy EDENOX lub równoważny - 2 szt. ; 16.Pakowarka próżniowa typu STALGAST 691301 lub równoważna - 3 szt. ; 17.Młynek elektryczny do kawy (pieprzu) typu Severin KM 3874 lub równoważny - Zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 2 szt. , razem 8 szt. ; 18.Szafa mroźnicza 680-700 l - 2 szt. ; 19.Warnik (zaparzacz) do kawy i herbaty 10 l - 6 szt. ; 20.Zamrażarka szokowa - 3 szt. ; 21.Mikser elektryczny typu HENDI KOD 224359 lub równoważny - 1 szt. ; 22.Wózek platformowy do przewozu żywności typu STALGAST nr kat 059001 lub równoważny - Zakres podstawowy 3 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 4 szt. ; 23.Podgrzewacz stołowy okrągły 6,5 l - 5 szt. ; 24.Szafa chłodnicza przeszklona - witryna do surówek pój 1200-1400 l - Zakres podstawowy 2 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 3 szt. ; 25.Wózek do talerzy z podgrzewaniem typu STALGAST nr kat. 665000 lub równoważny. - Zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 7 szt. ; 26.Wózek do pojemników GN Z PÓŁKĄ - Zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 1 szt. , razem 7 szt. ; 27.Zamrażarka 600-700 l. - 1 szt. ; - 1 28.Taboret podgrzewczy typu ELT 06 Lozamet - lub równoważny - 2 szt. ; 29.Stół przyścienny z półką różne wymiary - Zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 3 szt. , razem 9 szt. ; 30.Kociołek elektryczny do zup 10 l typu STALGAST nr kat. 432100 lub równoważny - 2 szt. ; 31.Termometr manometryczny (bimetaliczny) typu TG 54 WIKA lub równoważny - 1 szt. ; 32.Ciśnieniomierz sprężynowy - manometr typu EN 87-1 KFM lub równoważny - 1 szt. ; 33.Stół ze zlewem 3-komorowymtypu STALGAST NR 981136150 lub równoważny - 1 szt. ► Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG – budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz, ►Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę, rozładunek, wniesienie i ustawienie we wskazanym miejscu. ►Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje w zadaniu nr 1 i w zadaniu nr 2, możliwość zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilości przedmiotu zamówienia wynikające z prawa opcji orientacyjnie wyszczególnione - są to ilości maksymalne. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zabezpieczenia potrzeb bieżących Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu). Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. ►Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp. spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany w 2019 r. lub 2020 r. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu. Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę przydatności do użycia / datę gwarancji. 4) Urządzenia winny być oznaczone znakiem CE – Conformité Européenne (bezpośrednio na sprzęcie, a w przypadku braku takiej możliwości na jego opakowaniu, instrukcji obsługi, lub świadectwie gwarancyjnym). 5) Wszystkie dostarczone produkty przeznaczone do kontaktu z żywością muszą spełniać wymogi HACCP. 6) Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 7) Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać zamontowaną na stałe w widocznym miejscu tabliczkę informacyjną (metalową lub z laminowanego tworzywa sztucznego), przymocowaną w sposób trwały, odporną na udary mechaniczne, temperaturę którą emituje maszyna, działanie wody, i środków myjąco-dezynfekujących, oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Tabliczka powinna mieć wymiar min. 40x80mm i zawierać wpisy: a) Producent b) Nazwa i model urządzenia c) Pełna nazwa i adres sprzedawcy d) Data produkcji e) Okres gwarancji f) Numery telefonów do serwisów na terenie RP. ► Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił dokumenty, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą. ►Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem gwarancji minimum 36 miesięcy (w tym 24 miesiące na przechowywanie w magazynie) - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dla zadania nr 2 na pozycje asortymentowe dłuższego terminu gwarancji niż wymagany, będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty). ►Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić własnymi zasobami i urządzeniami rozładunek i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. ►Zamawiający dopuszcza: w zadaniu nr 1: dla pozycji asortymentowych nr 1, 3, 4, 12, 15, 26, 28, 29, 32, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 50, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 62, 66 w zadaniu nr 2: dla pozycji asortymentowych nr 1, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 21, 22, 25, 28, 30, 31, 32, 33 rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w dokumentacji w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm oraz wskazującym na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry produktu z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt. Wykonawca oferujący produkty równoważne zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych przez Zamawiającego z podaniem numeru zadania, pozycji i nazwy produktu w stosunku, do którego oferuje produkt równoważny oraz producenta produktu równoważnego. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty dokumentów zawierających informacje jak powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje produktu równoważnego tylko produkt opisany w dokumentacji. ►Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221150-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 500,00 zł, w tym: Zadanie nr 1: 3 800,00 zł Zadanie nr 2: 4 700,00 zł Wykonawca, który składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej powyżej, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ►Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) W przypadku ofert sprzętu równoważnego (innego niż wskazał to Zamawiający) Wykonawca, który oferuje równoważność winien załączyć; oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań z podaniem numeru zadania, pozycji i nazwy produktu w stosunku, do którego oferuje produkt równoważny oraz producenta produktu równoważnego – wraz z informacjami o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone przez Zamawiającego (zarówno wprost jak i za pomocą numeru katalogowego) z podaniem nazwy handlowej i producenta danych identyfikujących produkt itp. ►Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy: oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą. ►Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenie, dotyczące Wykonawcy, składane jest w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach