Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6840328 , fax. 022 8250803
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6840328, fax. 022 8250803
REGON: 01305805000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gaśniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa gaśnic i agregatów gaśniczych dla wojskowych jednostek ochrony przeciwpożarowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292424128
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca dostawy przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium - na całość dostawy w wysokości - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy dostawy: 1. niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych; 2. spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. w okresie ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością min. jedno zamówienie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto); 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału i wymagań zamawiającego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostawy załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1. Spis dokumentów zawartych w ofercie; 2. Oświadczenie wykonawcy; 3. Wypełniony formularz cenowy; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i wartości łącznej nie mniejszej niż 50.000 PLN; 6. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością; 7. Kserokopie świadectw dopuszczenia wydane przez jednostki badawczo-rozwojowe Państwowej Straży Pożarnej (CNBOP) oraz deklarację zgodności WE przedstawiciela producenta (dla wyrobów wymienionych w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia). 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia. 9. Kserokopia potwierdzenia wpłaty wadium .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną