Przetargi.pl
Dostawa sprzętu endoskopowego w ramach realizacji projektu pt.: Rozszerzenie zakresu procedur medycznych poprzez zakup ramienia C oraz sprzętu endoskopowego dla Oddziału Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Urazowo-Ortopedycznym SPZOZ w Drezdenku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Piłsudskiego 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 762 05 05 w. 249, 233 , fax. 095 7620218
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Piłsudskiego 8 8
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 762 05 05 w. 249, 233, fax. 095 7620218
    REGON: 00031037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drezdenko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu endoskopowego w ramach realizacji projektu pt.: Rozszerzenie zakresu procedur medycznych poprzez zakup ramienia C oraz sprzętu endoskopowego dla Oddziału Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Urazowo-Ortopedycznym SPZOZ w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu endoskopowego (m.in.: gastroskop, kolonoskop, duodenoskop, myjnia automatyczna) oraz osprzętu endoskopowego wielorazowego użytku, wartość zamówienia poniżej 150 tys. euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O zmówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie uprawniającym do sprzedaży oferowanego przedmiotu zamówienia. 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) W zakresie pakietu 1 zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania ( jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 dostawy sprzętu endoskopowego o wartości minimum 250 000,00 każda. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek uważa się za spełniony jeżeli jeden z Wykonawców zrealizował co najmniej 3 dostawy o wartości minimum 250 000,00 każda lub łącznie Wykonawcy zrealizowali co najmniej 3 dostawy o wartości minimum 250 000,00 każda. b) W zakresie pakietu 2 zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania ( jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 dostawy osprzętu do endoskopów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek uważa się za spełniony jeżeli jeden z Wykonawców zrealizował co najmniej 3 dostawy osprzętu do endoskopów lub łącznie Wykonawcy zrealizowali co najmniej 3 dostawy osprzętu do endoskopów. 3. Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz wykaz wykonanych dostaw z podaniem wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania, odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie. Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz następujące dokumenty: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS/KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art.23 ustawy, żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku I , IV winny być załączone przez każdego wspólnika oferty wspólnej. W zakresie pozostałych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest, aby zostało udokumentowane, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach