Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99200 Poddębice, ul. Polna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 678 31 13 , fax. (43) 678 31 13
  • Data zamieszczenia: 2017-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego
    ul. Polna 13
    99200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. (43) 678 31 13, fax. (43) 678 31 13
    REGON: 73001936500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – RPLD.11.03.01-10-0053/16-00 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: STAŻE ZAWODOWE POCZATKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” z podziałem na 5 części:  Część 1 - Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym (w zestawie z monitorem, klawiaturą i myszą) w celu doposażenia klasopracowni - 16 zestawów;  Część 2 – Projektor multimedialny (z uchwytem i okablowaniem) – 1 sztuka;  Część 3 – Kserokopiarka - 1 sztuka, Ploter – 1 sztuka, Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 1 sztuka;  Część 4 – Odkurzacz antystatyczny – 1 sztuka, Analizator sieciowy z testerem okablowania sieciowego – 1 sztuka, Tablet graficzny – 1 sztuka;  Część 5 – Mata antystatyczna stołowa około 0,7 m2 – 3 sztuki, Pasta termoprzewodząca – 15 sztuk, Opaska antystatyczna – 7 sztuk, Sprężone powietrze – 10 sztuk, Pianka do LCD – 10 sztuk, Chusteczki teflonowe – 5 sztuk Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania wspólne dla wszystkich części 1) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. 2) Oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego. 3) Dostawa realizowana transportem Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach roboczych. 5) Okres gwarancji podany dla poszczególnych urządzeń określony w załącznik nr 2 do SIWZ należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca może w ofercie określić dłuższy okres gwarancji który będzie odpowiednio punktowany, przy czym oferowany okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku udzielenia w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający będzie przyznawał punkty na okres 60 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w części 1, 2, 3, 4. Sposób punktowania w/w kryterium opisany w rozdziale XIV. 3. Ze względu ma specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte przez Zamawiającego nazwy własne i modele własne oznaczają klasę materiałów spełniających wymagania Zamawiającego. 4. Zmawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć materiały o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach