Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego, w tym w ramach projektu pt. „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego, w tym w ramach projektu pt. „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia realizowanego w dziesięciu częściach, jest dostawa oraz montaż (o ile dotyczy) sprzętu elektronicznego i multimedialnego. 2.1.1 część 1 zamówienia – Dostawa fabrycznie nowych laptopów wraz z systemami operacyjnymi – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 1 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30213100-6 komputery przenośne 48920000-3 myszka komputerowa 2.1.2 część 2 zamówienia – Dostawa komputera przenośnego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 2 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30213100-6 komputery przenośne 2.1.3 część 3 zamówienia – Dostawa fabrycznie nowych laptopów – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 3 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30213100-6 komputery przenośne 2.1.4 część 4 zamówienia – Dostawa laptopów - 25 szt. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje dostawę 25 szt. nowych lub używanych komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 4 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30213100-6 komputery przenośne 2.1.5 część 5 zamówienia – dostawa komputerów PC- 12 szt. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje dostawę 12 szt. nowych lub używanych komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 5 części zamówienia. Kod zamówienia wg CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe. 2.1.6 część 6 zamówienia – Licencje na pakiety biurowe – 3 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech fabrycznie nowych i nieaktywowanych nigdy wcześniej na innym urządzeniu licencji na pakiety aplikacji biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 6 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 2.1.7 część 7 zamówienia – Dostawa monitorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4G do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 7 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30231310-3 wyświetlacze płaskie 2.1.8 część 8 zamówienia – Dostawa monitora interaktywnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4H do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 8 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30231320-6 monitory dotykowe 2.1.9 część 9 zamówienia – Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych atramentowych – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4I do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 9 części zamówienia. UWAGA: Koszt wydruku mono 1 strony A4 wg normy producenta, maksymalnie 1,37 gr. Koszt wydruku kolorowego 1 strony A4 wg normy producenta, maksymalnie 2,45 gr. Koszty wydruku powyżej ww. będą prowadzić do odrzucania oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp czyli, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 42964000-1 zautomatyzowany sprzęt biurowy, 30232130-4 kolorowe drukarki atramentowe 2.1.10 część 10 zamówienia – Dostawa fotokopiarki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4J do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dot. 10 części zamówienia. Kody zamówienia wg CPV: 30121100-4 fotokopiarki UWAGA! Wykonawca załącza do oferty Załącznik nr 4A-4J wypełniony w zakresie części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (dotyczy wszystkich części zamówienia). 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Powyższego zapisu Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w tej części. 2.4 Zamawiający informuje, że dostawa monitora interaktywnego w zakresie 8 części zamówienia, opodatkowana jest stawką podatku w wysokości 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26a ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług. Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową. 2.5 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską: 2.5.1 dotyczy 3 i 8 części zamówienia – w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych w ramach projektu pt. „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski” Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.2, Poddziałanie 3.2.1. 2.6 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem dla niżej wymienionych placówek oświatowych/obiektu: 2.6.1 dotyczy 3 i 8 części zamówienia – Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego w Tczewie, mieszczącego się w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie, ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew. 2.7 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto poszczególnych pozycji. 2.8 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 2.8.1 Dotyczy 1 części zamówienia: 1) wszystkie laptopy muszą pochodzić od jednego producenta, posiadać taki sam model i specyfikacje, 2) oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Polska wersja językowa, 3) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.), 4) przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędną dokumentację wymagane przy tego typu sprzęcie, 5) przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie elementy (zasilacz, okablowanie, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego, 6) Wykonawca udzieli min. 24 m-ce gwarancji na dostarczony sprzęt (zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad ww. wymagany okres w danej części zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 SIWZ) 2.8.2 Dotyczy 2 części zamówienia: 1) Oferowany sprzęt musi pochodzić od jednego producenta oraz musi być fabrycznie nowy, 2) Wykonawca udzieli min. 24 m-ce gwarancji na dostarczony sprzęt (zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad ww. wymagany okres w danej części zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 SIWZ). 2.8.3 Dotyczy 3 i 8 części zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2) Przedmiot zamówienia musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy i do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 3) Wykonawca sprzęt będzie dostarczać w oryginalnych opakowaniach producenta. 4) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko. 5) Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół zdawczo-odbiorczy. 6) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, oferowany model notebooka musi posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z systemem operacyjnym Windows 10 (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), oferowany model notebooka musi być zgodny z normą Energy Star 6.0 (załączyć wydruk ze strony Energy Star), deklaracja zgodności CE. 7) Wykonawca udzieli min. 24 m-ce gwarancji na dostarczony sprzęt (zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad ww. wymagany okres w danej części zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 SIWZ). 2.8.4 Dotyczy 4 i 5 części zamówienia: 1) Wszystkie laptopy muszą pochodzić od jednego producenta oraz muszą posiadać identyczny system operacyjny. 2) Dopuszcza się sprzęt używany/poleasingowy w klasie stopnia zużycia i stanu wizualnego Klasy A+, A oraz A-. 3) Klasa A+: Sprzęt sprawny w 100% posiadający stan wizualny bardzo zbliżony do nowego sprzętu. 4) Klasa A: Sprzęt sprawny w 100% posiadający minimalne ślady użytkowania, np.: niewielkie zarysowania na klapie, korpusie sprzętu, niewielkie otarcie na narożnikach – niemające wpływu na prawidłowe funkcjonowanie sprzętu. Delikatne odbarwienia widoczne pod określonym kątem (pod światło) na klapie matrycy, palmrestrze, korpusie po naklejkach firmowych. 5) Klasa A-: Sprzęt sprawny w 100% posiadający niewielkie rysy i zadrapania na obudowie, możliwe minimalne wgniecenia oraz drobne plamy lub przebarwienia po znacznikach i naklejkach, 6) Wykonawca udzieli min. 12 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt (zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad ww. wymagany okres w danej części zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 SIWZ). 2.8.5 Dotyczy 7 części zamówienia: 1) Oferowany sprzęt musi pochodzić od jednego producenta oraz musi być fabrycznie nowy, 2) Wykonawca udzieli min. 36 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt (zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad ww. wymagany okres w danej części zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 SIWZ). 2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego sprzętu elektronicznego i multimedialnego: 2.9.1 W związku z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań, produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Nadto, z uwagi na art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z opisywaniem przedmiotu zamówienia m.in. przez odniesienie do norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania, produkty równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania, produkty spełniają wymagania Zamawiającego 2.9.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.10 Informacje o podwykonawcach: 2.10.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.10.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.11 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw. 2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach