Przetargi.pl
"Dostawa sprzętu elektronicznego i komputerowego niezbędnego do realizacji warsztatów podnoszących kompetencje uczniów i szkolenia dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020- postępowanie II.”

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82230 Nowy Staw, ul. Bema
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 715 110
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1
    82230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 552 715 110
    REGON: 52896500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa sprzętu elektronicznego i komputerowego niezbędnego do realizacji warsztatów podnoszących kompetencje uczniów i szkolenia dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020- postępowanie II.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego i komputerowego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie, niezbędnego do realizacji warsztatów podnoszących kompetencje uczniów oraz szkolenia dla nauczycieli, niezbędnego do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach realizacji projektu pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania wskazane w pkt. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań. 3) Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielono na 2 następujące zadania: 3.1) ZADANIE 1: Zakup i dostawa tabletów w ilości 340 sztuk. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 340 szt. tabletów, w tym 280 szt. dla uczniów i 60 szt. dla nauczycieli, niezbędnych do realizacji warsztatów podnoszących kompetencje uczniów i szkolenia dla nauczycieli w ramach realizacji projektu. 3.2) ZADANIE 2: Zakup i dostawa tablic interaktywnych i wideoprojektrów w ilości 6 sztuk. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 6 tablic interaktywnych i 6 szt. wideoprojektorów, niezbędnych do realizacji warsztatów podnoszących kompetencje uczniów i szkolenia dla nauczycieli w ramach realizacji projektu. 4) Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dot. przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, sprzętu lub urządzeń równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych czy funkcjonalnych. Oferowany sprzęt musi być równoważny jakościowo z tym podanym w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów, wyrobów lub urządzeń z wymaganiami Zamawiającego Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w sposób opisany w rozdziale VIII SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbiorczego. Dłuższy niż 24 miesiące okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ. 6 Dostarczony sprzęt musi być oznakowany naklejkami, zgodnie z niżej opisanymi wymaganiami: 6.1) Naklejki powinny być wykonane na przeźroczystej samoprzylepnej folii na których musi znaleźć się:logo Fundusze Europejskie Program Regionalny, herb gryf pomorski i Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, logo Unia Europejska Europejskie Fundusze Strukturalne Inwestycyjne oraz tekst: Projekt „Szkoła Marzeń” Zakup wyposażenia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 6.2) Naklejki powinny być kolorowe oraz umieszczone w widocznym miejscu. Umiejscowienie i wielkość materiału powinny być odpowiednie do rodzaju i skali materiału dostarczanego sprzętu. Znaki i napisy muszą być czytelne i wyraźnie widoczne dla odbiorcy. 6.3) Zestawienia znaków można znaleźć na stronie internetowej: www.rpo.pomorskie.eu. 6.4) Wykonawca musi dodatkowo zapewnić pulę naklejek zapasowych w ilości nie mniejszej niż: 1) 400 szt.- w przypadku Zadania 1, 2) 20 szt. – w przypadku Zadania 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi: 3 500,00 zł, a dla ofert częściowych: ZADANIE 1- 3 000,00 zł ZADANIE 2- 500,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 2.1. w pieniądzu; 2.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 2.3. w gwarancjach bankowych; 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 37 8300 0009 0002 5589 2000 0100 Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie z adnotacją „wadium - przetarg nieograniczony: Dostawa sprzętu elektronicznego i komputerowego niezbędnego do realizacji warsztatów podnoszących kompetencje uczniów i szkolenia dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020- postępowanie II.” 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach