Instytut Techniki Górniczej KOMAG ogłasza przetarg
- Adres: 44-101 Gliwice, ul. Pszczyńska 37
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2011-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
ul. Pszczyńska 37 37
44-101 Gliwice, woj. śląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Techniki Górniczej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego ZP-140/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego. Cześć I a) kamery ognioszczelne - 4 szt. b) kamera termowizyjna ognioszczelna - 1 szt. c) sterownik - komputer z monitorem z matrycą 19, PC w wykonaniu przeciwwybuchowym, klawiaturą iskrobezpieczną, min 8 konwerterów, switch 12 wejściowy - 1 szt. Część II a) kabel światłowodowy górniczy - 500 m b) przewód zasilający OnGcekżi-G 2x2.5 + 2.5 mm2 - 100m c) przewód zasilający OnGcekżi-G 2x4 + 4 mm2 - 300 m d) przewód typu YKGSYekyn 4x1.5 mm2, 50 m e) skrzynka rozgałęźna - 2 szt. f) przycisk sterowniczy PP-62 - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323330006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: - Część I - 5 000,00 zł. - Część II - 400,00 zł Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO SA Oddział w Gliwicach o numerze 69 1240 4272 1111 0000 4834 4849 z adnotacją WADIUM - DOSTAWA SPRZĘTU ZP-140/2011. Za wadium wpłacone na rachunek bankowy, Zamawiający uznaje jedynie takie, które bank potwierdzi najpóźniej na jedną godzinę przed terminem otwarcia kopert z ofertami, - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o której mowa w pkt. 19 niniejszej SIWZ. Wybrany Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w jego ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca nie złoży dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego o czym mowa w art. 46 ust. 4 a ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną