Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 00-551 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 46-31-000, , fax. 22 46 31 025
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Al. Jerozolimskie 142A
00-551 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 46-31-000, , fax. 22 46 31 025
REGON: 10393032000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.frse.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja korzystająca ze środków publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu elektronicznego, eksploatacyjnego i akcesoriów na potrzeby FRSE w podziale na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu elektronicznego, eksploatacyjnego i akcesoriów na potrzeby FRSE w podziale na części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bezprzewodowych słuchawek dousznych oraz skrzyń ładujących na potrzeby Planetarium Centrum Nauki Kopernik
Dodano: 2023-06-05 - Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych (3 Części)
Dodano: 2023-01-23 - Dostawa słuchawek bezprzewodowych
Dodano: 2022-09-21 - Dostawa słuchawek bezprzewodowych
Dodano: 2022-07-13 - Zakup aparatury medycznej w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego".
Dodano: 2021-05-24 - Stetoskop.
Dodano: 2021-02-03 - Zakup słuchawek, kamer i drobnego sprzętu IT
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa słuchawek klasy TEMPEST na potrzeby Żandarmerii Wojskowej
Dodano: 2019-05-30 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów reklamowych
Dodano: 2019-02-01 - DOSTAWA SŁUCHAWEK KLASY TEMPEST - 58 szt.
Dodano: 2017-08-25