Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kostrzyn nad Odrą

Miejska Biblioteka Publiczna w Kostrzynie nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66470 Kostrzyn, Ul. Dworcowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 749 77 82 ; 749 77 83 , fax. 95 752 10 10
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Kostrzynie nad Odrą
    Ul. Dworcowa 7
    66470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 749 77 82 ; 749 77 83, fax. 95 752 10 10
    REGON: 00323465000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kostrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kostrzyn nad Odrą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego, stanowiącego wyposażenie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kostrzynie nad Odrą, obejmującego jedenaście zadań częściowych: • Zadanie 1 – Sprzęt komputerowy; • Zadanie 2 – Sprzęt sieciowy; • Zadanie 3 – Sprzęt RTV; • Zadanie 4 – Zasilanie awaryjne; • Zadanie 5 – Centrala telefoniczna; • Zadanie 6 – Monitoring; • Zadanie 7 – Drukarka 3D; • Zadanie 8 – Projektor; • Zadanie 9 – Drukarka kart; • Zadanie 10 – Niszczarka; • Zadanie 11 - Punkty dostępowe; Szczegółowy opis i zestawienie przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 9 i nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie nie spełnia tego wymogu, zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia wyposażenia wolnego od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 3. Sprzęt musi być nieużywany i sprzedany poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed dostawą do Zamawiającego, powinien być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta chroniącym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 4. Licencje na oprogramowanie nie mogą być wcześniej używane oraz nie mogą naruszać żadnych praw, a w szczególności praw własności intelektualnej osób trzecich oraz nie mogą być obciążone żadnymi prawami osób trzecich. Na komputerach powinny znajdować się naklejki hologramowe potwierdzające autentyczność systemu operacyjnego. Zamawiający powinien mieć możliwość wielokrotnej instalacji oprogramowania na tym samym komputerze z załączonego nośnika. 5. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny transport zamawianego sprzętu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie. 6. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 7. Wszystkie oferowane przedmioty muszą posiadać zgodnie z polskim prawem stosowne certyfikaty, atesty homologacje i świadectwa dopuszczenia ich do sprzedaży, które wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 8. Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 9. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie, znaki towarowe określające typ produktu lub producenta, służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty i ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane treścią SIWZ. 11. W myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż produkt określony przez Zamawiającego, wskazać nazwę i producenta produktów, które oferuje. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - dla wybranych zadań lub wszystkich zadań. 3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu wstępnego wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający towarów i usług Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach