Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg
- Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
REGON: 87111888500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu elektronicznego do klubów seniora oraz rodziny w ramach projektu pn. „Wsparcie usług społecznych w Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego do dwóch klubów seniora oraz klubu rodziny (wraz z montażem i uruchomieniem) zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania, parametry techniczne zamawianego asortymentu, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. Wszystkie przedmioty powinny również spełniać wymagania w zakresie funkcjonalności i cech użytkowych. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodził z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. 5. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowaną placówkę serwisową). 6. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnym na etapie realizacji projektu. 7. Wymagania ogólne dla oprogramowania dostarczanego wraz komputerami (laptopami): 1) Wymagana jest instalacja na dostarczonych komputerach oprogramowania systemowego, biurowego oraz antywirusowego; 2) Licencje na system operacyjny, oprogramowanie pakietu biurowego oraz antywirusowego dostarczone razem z zestawem muszą umożliwiać jego wielokrotne użyczenie wraz z przypisanym do nich konkretnym komputerem. Zamawiający przez ten zapis rozumie możliwość przenoszenia licencji wraz z użyczanym sprzętem; 3) W przypadku, kiedy wraz z dostarczanymi komputerami Wykonawca zaproponuje dodatkowe narzędzia informatyczne pozwalające na odtwarzanie systemu operacyjnego, np. z zaimplementowanego fabrycznie mechanizmu ukrytej partycji na dysku twardym komputera, Wykonawca będzie zwolniony z dostarczenia wymaganych nośników. 4) Zamawiający ma prawo bez utraty praw gwarancyjnych, na rozbudowę sprzętu w zakresie przewidzianym przez producenta. 8. Wymagane warunki serwisu w okresie gwarancji: 1) wszystkie koszty usuwania awarii urządzeń, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego, ponosi Wykonawca; 2) Zamawiający w razie stwierdzenia ewentualnych wad przedmiotu umowy (podczas jego eksploatacji) w okresie gwarancji zobowiązany jest do przedłożenia Wykonawcy reklamacji; 3) serwis gwarancyjny powinien być świadczony na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, w Załączniku A do SIWZ; 4) przekazanie sprzętu Wykonawcy do naprawy i odbiór przez Zamawiającego sprzętu po naprawie, odbywać się będzie w miejscu instalacji sprzętu lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz na koszt Wykonawcy. Szczegóły w tym zakresie regulują zasady świadczenia usług gwarancji określone przez producentów sprzętu; 5) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii musi odbywać się przez 8 godzin (od 7.30 do 15.30), przez 5 dni roboczych w tygodniu (pn.–pt.) z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy. Awarie będą zgłaszane poczta elektroniczną. Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do potwierdzenia otrzymania zgłoszenia; 6) w przypadku zgłoszenia awarii sprzętu serwis musi podjąć działanie zmierzające do usunięcia awarii (czas reakcji) w ciągu 48 godzin; 7) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ujawnionych w okresie gwarancji wad i usterek przedmiotu umowy (dotyczy sprzętu i oprogramowania opisanego z Załączniku A do SIWZ, w terminie uzasadnionym technicznie, nie dłuższym jednak niż 30 dni od zgłoszenia usterki lub wady przez Zamawiającego, chyba że producent zaoferowanego urządzenia/oprogramowania przewiduje okres krótszy; 8) trzykrotna naprawa asortymentu w okresie gwarancyjnym będzie skutkować jego wymianą na koszt Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić według wzoru – Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowymi stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy – Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy – Pzp, wg załącznika nr 3 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utworzenie Domu Senior+ - dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2023-01-05 - „Utworzenie Domu Senior+ - dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2022-10-28 - Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej w m. Pruski
Dodano: 2020-09-14 - Zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich.
Dodano: 2020-08-04 - Dostarczenie wyposażenia pracowni w różny sprzęt do nauki zawodu wraz z przeszkoleniem czterech nauczycieli na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie w ramach projektu Modernizacja zawodu- lepszy start na rynku pracy.
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej w m. Pruski
Dodano: 2020-05-19 - Dostawa sprzętu gospodarczego oraz sprzętu do wyposażenia pomieszczeń na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku.
Dodano: 2020-04-20 - Dostawa wyposażenia do klubów seniora oraz rodziny w ramach projektu pn. „Wsparcie usług społecznych w Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie”
Dodano: 2019-10-25 - Dostawa sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia do klubów seniora oraz rodziny w ramach projektu pn. „Wsparcie usług społecznych w Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie”
Dodano: 2019-10-15 - Wyposażenie poddasza w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
Dodano: 2018-09-10