Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminy Mokrsko

Gmina Mokrsko ogłasza przetarg

  • Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko 231
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 43 841 18 18 , fax. 043 886 32 77
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
    Mokrsko 231 231
    98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
    tel. 0 43 841 18 18, fax. 043 886 32 77
    REGON: 73093465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrsko.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminy Mokrsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w postaci: Cześć I - Zadanie nr 1- Tablice interaktywne dla szkół: - Zestaw: Tablica interaktywna z projektorem multimedialnym i montażem zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 3.1 do SIWZ - 5 sztuk - Zestaw: Tablica interaktywna ze standardową podstawą jezdną i projektorem (bez montażu) zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 3.2 do SIWZ - 1 sztuka - Zestaw: Tablica interaktywna na podstawie jezdnej z wysięgnikiem na projektor i projektorem oraz przenośnym rzutnikiem pisma (bez montażu) zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 3.3 do SIWZ - 1 sztuka - Ekran na statywie zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 3.4 do SIWZ - 1 sztuka Część II - Zadanie nr 2 - Laptopy i urządzenia wielofunkcyjne - Laptop do tablicy interaktywnej dla szkół zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 4.1 do SIWZ - 6 sztuk - Laptop dla koordynatora projektu 9.1.2 wraz z oprogramowaniem zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 4.2 do SIWZ - 1 sztuka - Pakiet biurowy MS OFFICE SMALL BUSINESS zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik NR 4.3 do SIWZ - 1 sztuka - Laptop wraz z pakietem biurowym oraz programem antywirusowym do wyposażenia świetlicy szkolnej zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 4.4 do SIWZ - 5 sztuk - Urządzenie wielofunkcyjne zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 4.5 do SIWZ - 1 sztuka Część III - Zadanie nr 3 - Sprzęt RTV - Telewizor LCD 37 cali zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 5.1 do SIWZ - 1 sztuka - DVD+VHS COMBO zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 5.2 do SIWZ - 1 sztuka - Radiomagnetofon zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 5.3 do SIWZ - 1 sztuka - Radiomagnetofon zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 5.3 do SIWZ - 4 sztuki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty w postaci wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: a) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. XI niniejszej instrukcji b) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI niniejszej instrukcji, wg formuły /spełnia/nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z zał. nr 2 do niniejszej SIWZ c) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodne z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. d) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: a) Złożenie wypełnionego druku /Formularz ofertowy/ na lub zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ b) Złożenie wypełnionego druku /Formularz cenowy dla zadania nr 1/ na lub zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ c) Złożenie wypełnionego druku /Formularz cenowy dla zadania nr 2/ na lub zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ d) Złożenie wypełnionego druku /Formularz cenowy dla zadania nr 3/ na lub zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ e) Złożenie umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mokrsko.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach